Z usług komórkowej sieci Play korzysta już 7,4 mln użytkowników, z czego większość stanowią klienci usług „na kartę” – wynika z danych przedstawionych przez operatora. Play notuje także dobrą sprzedaż usługi Formuła 4.0 w abonamencie. Przez pierwszy kwartał 2012 roku, z usług komórkowej sieci Play korzystało już 7,4 mln użytkowników. 44 proc. bazy (3,256 mln) stanowią klienci abonamentowi, a 56 proc. (4,144 mln) klienci usług pre-paid , czyli „na kartę”.
W ujęciu rocznym liczba użytkowników wzrosła o 32 proc. Operator szacuje, że jego udział w rynku wynosi 14,5 proc.
Sieć Play poinformowała także, że 15 proc. sprzedaży w abonamencie stanowią umowy z ofertą Formuła 4.0, czyli nielimitowanych połączeń z sieciami komórkowymi w Polsce. Play zdradza także, że obsługuje już 600 tys. klientów biznesowych, a z mobilnego internetu korzysta już ponad milion klientów.
W ciągu roku statystyczny klient sieci Play o 25 proc. więcej dzwonił i wysyłał SMS-ów oraz o 35 proc. zwiększył się transfer w ramach Play Online, z kolei o ponad 350 proc. zwiększył się transfer w smartfonach, Dodajmy, że już prawie 70 proc. sprzedaży w Play stanowią właśnie smartfony. Popularnymi modelami wśród klientów są Galaxy GIO oraz Galaxy S Plus.
Play ujawnił także wyniki swojej Majówkowej akcji nielimitowanych SMS-ów do wszystkich sieci w ofertach na kartę. Liderem w wysyłaniu wiadomości był użytkownik, który wysłał aż 4,1 tys. SMS-ów. Statystycznie 40 proc. stanowiły SMS-y wysłane do innych sieci, z kolei aż o 80 proc. wzrosła sprzedaż pakietu nielimitowanych wiadomości SMS.