W III kw. 2007 r. liczba klientów korzystających z usług PLAY wzrosła ze 172.000 do 435.000, co daje 20% udział w ogólnej liczbie nowych klientów usług telefonii komórkowej przyłączonych w kwartale. Na dzień 30 września 2007 r. baza użytkowników PLAY składała sie z około 135.000 klientów usług abonamentowych oraz 300.000 klientów usług przedpłaconych.
Na dzień 14 listopada 2007 r. PLAY świadczył swoje usługi prawie 600.000 klientom, a spółka jest na dobrej drodze do osiągnięcia zakładanej liczby 750.000 użytkowników na koniec 2007 r.
Przychody PLAY wzrosły o 70% z 54,7 mln zł w II kw. 2007 r. do 93,2 mln zł w III kw. 2007 r. Przychody jednostkowe generowane przez użytkowników usług PLAY (ARPU) są zgodnie z założeniami strategicznymi wyższe od średniej rynkowej zarówno w segmencie usług abonamentowych jak i przepłaconych.
Na dzień 30 września 2007 r. PLAY posiadał 232 aktywne komercyjnie stacje bazowe UMTS w 6 miastach. Spółce udało sie w dużym stopniu nadrobić opóźnienia wynikające ze zmian w przepisach prawnych przedłużających czas oczekiwania na przyznanie pozwoleń środowiskowych na budowę stacji bazowych, dzięki czemu przyspieszono znacznie prace nad budowa własnej sieci. Zakończenie budowy własnej sieci skutkować będzie wzrostem marży, gdy ruch kierowany obecnie w oparciu o umowy roamingu krajowego zostanie
przeniesiony do własnej sieci UMTS.
Koszty pozyskania klientów, wydatki na reklamę i promocje oraz koszty roamingu krajowego spowodowały wzrost strat generowanych przez PLAY w poczatkowej fazie działalnosci do poziomu 185,0 mln zł (49,0 mln euro) w III kw. 2007 r. oraz 431,0 mln zł (114,1 mln euro) w okresie styczen-wrzesien 2007 r., a udział Netii w tych stratach wyniósł odpowiednio 43,3 mln zł (11,5 mln euro) oraz 112,3 mln zł (29,7 mln euro).
Oczekuje sie, że wzrost przychodów z rosnacej bazy użytkowników oraz rosnace dzieki wybudowaniu własnej sieci przyczynią się w pierwszej kolejnosci do ustabilizowania poziomu ponoszonych strat, a nastepnie doprowadza do osiagniecia pozytywnej EBITDA w 2010 r.