czwartek, 19 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    PLAY sponsorem czwartej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy KTR

    Zobacz również

    Play multimedialny operator telefonii komórkowej po raz drugi jest głównym sponsorem czwartej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy KTR i piątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Festiwal rozpoczyna się 14 kwietnia i zakończy 21 kwietnia wielką galą w Teatrze Roma w Warszawie.

    - Reklama -

    Festiwal i Konkurs KTR organizowane jest przez środowisko agencji komunikacji marketingowej i przedstawicieli środowiska skupionego wokół Klubu Twórców Reklamy. Zarówno konkurs oraz wszystkie imprezy towarzyszące takie jak warsztaty, prezentacja filmów reklamowych, wystawy malarstwa i fotografii mają ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce oraz inspirowanie młodych twórców do kreatywnego tworzenia.
     
    W tym roku Play stworzył własną podkategorię – konkurs na reklamowy MMS. Dodatkowo wspiera konkurs young creative, którego laureaci pojadą na festiwal young creative Cannes lions.
     
    W ramach współpracy z SAR Play sponsoruje również konkurs najbardziej efektywnych reklam EFFIE.
     
    Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko.
     
    Gala KTR 2008 odbędzie się 21 kwietnia w Teatrze Roma w Warszawie i będzie podsumowaniem Festiwalu. Podczas uroczystości zostaną ogłoszeni zwycięży i wręczone nagrody  w poszczególnych kategoriach.

    ŹródłoPlay
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...