Aż cztery nominacje do nagrody świata reklamy – „Złotych Orłów” – otrzymała agencja Brain za swoje prace dla PLAY. Wśród nich jest również prestiżowa nominacja za projekt logotypu.
Nominowane prace to:
- w kategorii reklama drukowana: „Tort” oraz „Kiss me baby”
- w kategorii reklama filmowa: „Nie żałuj marnej 9-tki”
- w kategorii design: projekt logotypu PLAY
Konkurs „Złote Orły” jest otwarty dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w tworzenie reklamy w Polsce. Zgłoszenia mogą przysyłać reklamodawcy; agencje reklamowe, designerskie i butiki kreatywne; domy mediowie i produkcyjne; studia filmowe, postprodukcyjne, dźwiękowe i fotograficzne; stacje telewizyjne i radiowe; reżyserzy, fotograficy, kompozytorzy, graficy i inni niezależni twórcy.
Gala i rozdanie Złotych Orłów nastąpi wieczorem 7 grudnia 2007 r. w Muzeum Plakatu w Wilanowie.