Multimedialny operator PLAY wybrał SAS Institute jako strategicznego partnera i dostawcę rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych na bazie własnej, unikalnej na rynku platformy Business Intelligence.
W ramach strategicznej umowy PLAY otrzyma kompleksowe środowisko analityczne i raportowe, wspierające kluczowe procesy podejmowania decyzji w organizacji, w tym pełną paletę rozwiązań SAS w obszarze Customer Intelligence obejmującą m.in. Segmentację, Cross-Sell, Retention oraz zarządzanie bezpośrednią komunikacją marketingową z zastosowaniem SAS®Campaign Management.
Doświadczenie SAS Institute w zakresie zaawansowanej analityki oraz wykorzystania wiedzy o kliencie przyczyni się do wzrostu efektywności procesów sprzedaży usług sieci PLAY, optymalnego dopasowania oferty produktowej oraz efektywnego zarządzania interakcjami z klientem. Rozwiązanie SAS umożliwi również efektywne zarządzanie dystrybucją najnowocześniejszej na rynku oferty usług dodanych, co w istotnym stopniu przyczyni się do wzrostu przychodów z klienta (ARPU) przy zachowaniu wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Dzięki zastosowaniu Platformy BI firmy SAS operator PLAY zoptymalizuje koszty środowiska Business Intelligence oraz zminimalizuje ryzyko związane z integracją rozwiązań od wielu dostawców. W warstwie technologicznej, zintegrowana platforma zapewni jednorodne środowisko do zarządzania i integracji danych. Ze względu na pełną komplementarność i integralność wszystkich elementów Platformy SAS, zadeklarowany przez dostawcę czas realizacji projektu nie ma precedensu pośród wdrożeń złożonych rozwiązań klasy BI na taką skalę.