Wbijamy na Przystanek Woodstock! Pod takim hasłem rozpoczęła się dziś nowa kampania reklamowa operatora Play. Na wszystkich uczestników Przystanku będzie czekało mnóstwo atrakcji i bardzo fajnych gadżetów, a przede wszystkim – 4 dni nieograniczonych rozmów do wszystkich sieci. Kampania startuje 8.07.2013.
Informacje o autorach:
ATL – Grandes Kochonos
Ewa Jaworska – Copywriter, Tunia Rozwadowska-Myjak – Art Director, Paweł Nowakowski -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service,
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Produkcyjny: Film It
Studio postprodukcyjne – Orka Film
Dom Mediowy – Mediacom Warszawa
Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Magdalena Plichta
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny