Od 23 sierpnia abonament telefoniczny w Plusie może być obcięty o połowę, a w przypadku mixa każde doładowanie kontraktowe podwojone. Oferta jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno nowych, jak i przedłużających umowę, którzy jednocześnie skorzystają z oferty internetowej Plusa. Od piątku dostępna jest nowa promocja dla klientów, którzy podpiszą bądź przedłużą umowę w Plus Abonament lub Plus Mix i jednocześnie skorzystają z oferty Plus Internet w taryfie
za minimum 49,90 zł miesięcznie.
W przypadku skorzystania z oferty internetowej za minimum 59,90 zł i podpisania umowy w Plus Abonament na dwa lata klient otrzyma 50% upustu przez 24 miesiące, natomiast przy zakupie internetu za 49,90 zł, to upustu ten będzie obowiązywał przez 12 miesięcy. W przypadku ofert Plus Mix na 24 kontraktowe doładowania, podwojone zostaną 24 doładowania gdy klient jednocześnie skorzystania z oferty internetowej za 59,90 zł, natomiast jeśli zakupi internet za 49,90 zł podwojone zostanie 12 doładowań.
Plus Internet za 59,90 zł to taryfa, w której jest do wykorzystania 15 GB miesięcznie oraz nielimitowane przeglądanie zwykłych stron internetowych, a w taryfach wyższych większe pakiety internetowe oraz możliwość oglądnia filmów z iPla i YouTube bez zmniejszania dostęnego limitu. We wszystkich tych taryfach, a także w taryfie za 49,90 zł miesięcznie, w której do wykorzystania jest 10 GB dostępne jest także bezpłatne dodatkowe 50 GB limitu nocnego.
By skorzystać z promocji i mieć obniżony o połowę abonament lub podwajane doładowania okres między zawarciem obu umów, na usługi głosowe i internet, nie może być dłuższy niż 15 dni.
Promocji towarzyszy kampania telewizyjna
Metryczka kampanii:
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Tytuł reklamy: Back to school
- Agencja: Young & Rubicam
- Kompozytor muzyki: John Parricelli [PRS]
- Tytuł utworu: „Le Grand Fromage”
- Scenariusza: Artur Marcinkowski, Marcin Matulewicz
- Reżyser: Tomasz Konecki
- Producent: TFP sp. z o.o.
- Dom mediowy: Media Direction
- Media: TV, internet, outdoor
- Start kampanii: 23 sierpnia 2013