Filozofia Plusa to dbanie o satysfakcję konsumenta, oferowanie najwyższej jakości usług i odpowiedniej obsługi. Klienci wiedzą, że sieć Plus o nich dba i bardzo wysoko ją za to oceniają. Plus uzyskał Kryształową Statuetkę Marki Godnej Zaufania 2011. Według wewnętrznego badania satysfakcji z obsługi Infolinii nr 2601, 97% klientów sieci Plus jest zadowolonych z obsługi przez konsultanta (dane za lipiec 2011). Według badania ARC Rynek i Opinia, klienci sieci Plus cenią ją za
profesjonalizm – ocena, którą wystawiają pracownikom Infolinii Plusa jest wyższa od oceny infolinii innych operatorów wystawianych przez ich klientów (dane za grudzień 2010).
Plus wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów:
- Klientom, którzy są w sieci od początku, Plus oferuje możliwość łączenia się bez czekania z najlepszymi konsultantami Infolinii (nr 2601).
- W trosce o wygodę, w sytuacji, gdy klient kontaktując się z Infolinią ma ograniczoną ilość czasu, Plus oferuje wyjątkowy system oddzwaniania konsultantów na życzenie do klientów.
- Chcąc dopasować się do potrzeb klientów zadbano, by mogli umawiać się do Salonów Firmowych przez stronę www.
Potwierdzeniem najwyższego poziomu usług sieci Plus jest międzynarodowy certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie sprzedaży produktów i usług telekomunikacyjnych oraz obsługi i utrzymania klienta.
Dba?
To trzeba przyznać że się Plus postarał. Ja jednak pozostaje w orange. Dlaczego? Bo mam świetnego przedstawiciela który zawsze mi pomoże. Ma swoją stronę www.orangefirma.pl – gorąco polecam