Klienci biznesowi mogą już kupować prąd od Plusa! To kolejna usługa jaką proponujemy naszym klientom, obok usług głosowych oraz dostępu do internetu i transmisji danych.Wszystko po to, by korzystanie z nich było wygodne i jak najbardziej atrakcyjne. Po liberalizacji rynku energetycznego każdy klient ma prawo zmienić dostawcę prądu. Oznacza to większe urynkowienie cen energii elektrycznej, a więc także dużą szansę na ich obniżkę i coraz więcej odbiorców decyduje się na
zmianę sprzedawcy. Od 2011 roku liczba klientów, którzy to zrobili wzrosła aż o 25% w przypadku gospodarstw domowych i 18% w przypadku firm. Jest to więc doskonały moment na rozszerzenie oferty i wejście Plusa na rynek energetyczny w Polsce.
Sprzedaż energii elektrycznej przez Plusa dostępna jest obecnie dla klientów biznesowych, zarówno małych jak i dużych firm. Oferta jest zindywidualizowana i może być dopasowana do oczekiwań klientów, a dodatkowe korzyści osiągną firmy korzystające już z innych usług Plusa. Zasady zmiany sprzedawcy zostały maksymalnie uproszczone i wszystkie formalności z nią związane zostaną przeprowadzone w imieniu klienta przez przedstawiciela handlowego Plusa, który jest jednocześnie opiekunem klienta.
– Polacy coraz odważniej decydują się na zmianę dostawców energii. To dla nas dobra informacja, tym bardziej, że potencjał rynku energetycznego oceniamy na blisko 13 milionów gospodarstw domowych i ponad 1 milion firm.– mówi Członek Zarządu Polkomtelu Tomasz Zadroga. – Dzięki unikalnej ofercie Plus zyskuje dziś zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Jako pierwsi możemy zaproponować klientom usługi telefonii komórkowej, mobilnego internetu, telewizji i energii elektrycznej. Sprzedaż energii zaczynamy od klientów biznesowych, ale już dziś mamy w planach ofertę dla klientów indywidualnych.
Rozszerzenie oferty przez Plusa to dla klientów korzyści między innymi z tytułu możliwości obniżenia wydatków za energię elektryczną oraz prostota i wygoda w obsłudze, wynikające z łącznego zakupu usług telekomunikacyjnych i energetycznych.