piątek, 20 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus GSM: Zwrot należności zakończony

    Zobacz również

    Operator sieci informuje, że zakończony został proces zwracania klientom usługi Simplus, Sami Swoi i Mix należności, jakimi nieprawidłowo obciążono ich konta w wyniku zakłóceń spowodowanych niedawną aktualizacją systemu informatycznego.

    - Reklama -

    Jak informowano wcześniej, wstrzymanie na czas aktualizacji oprogramowania procesu przetwarzania bieżących danych dotyczących kont klientów oraz wykryte w dostarczonym oprogramowaniu błędy spowodowały opóźnienia i zakłócenia w rozliczaniu należności za korzystanie z ww. usług. Po precyzyjnej weryfikacji stanu kont wszystkich użytkowników, Polkomtel SA dokonał etapowego korygowania należności na rzecz klientów, zasilając ich konta o stwierdzone nieprawidłowo naliczone płatności. Korekty te dotyczyły zarówno połączeń głosowych, pakietów minut i SMS oraz transmisji GPRS. Ponadto nie obciążono wstecznie kont klientów opłatami za usługi wykonane, a nie rozliczone na bieżąco przez system wskutek jego błędnego funkcjonowania.

    Przepraszając jeszcze raz za okresowe utrudnienia w korzystaniu z usług przedpłaconych w sieci, operator zapewnia, że weryfikacja stanu należności na koncie każdego klienta przeprowadzona została z najwyższą starannością, a wszelkie przypadki wątpliwe rozstrzygane były na korzyść klienta.

    Aby zrekompensować użytkownikom Simplus, Sami Swoi i Mix niedogodności, na jakie zostali narażeni w wyniku zakłóceń, Polkomtel SA oferuje klientom, którzy włączyli się do sieci zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przed dniem 31 stycznia br., specjalny bonus w postaci 30 minut darmowych rozmów w sieci. O sposobie skorzystania z niego klienci Simplus, Sami Swoi i Mix zostaną poinformowani SMS-em, którego wysyłka rozpoczęła się 22 lutego br. i potrwa do 8 marca br. Aktywacja bonusowych minut będzie możliwa przez 30 dni od daty otrzymania SMS-a, a korzystanie z nich – przez 30 dni od daty aktywacji.

    W związku z normalizacją sytuacji i ustaniem przyczyn zawieszenia płatności za połączenia z numerami Działu Obsługi Klienta 26 01 i 88 77, z dniem 27 lutego br. zostanie przywrócona taryfikacja za ww. połączenia zgodnie z cennikiem usług, zawieszona 1 lutego br. dla umożliwienia klientom bezpłatnego wyjaśniania wszelkich wątpliwości związanych z zakłóceniami w bieżącym rozliczaniu usług.

    ŹródłoPlus GSM
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Słuchawki Sony z serii 1000X teraz w kolorze Smoky Pink

    Sony poinformowało o wprowadzeniu nowej wersji kolorystycznej nagradzanych słuchawek z serii 1000X z wiodącym systemem redukcji hałasu.​​​Dwa modele z...