piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus ma najbardziej zaangażowania fanów na Facebooku

    Zobacz również

    Według wrześniowego raportu firmy SoTrender dotyczącego obecności i działania marek na Facebooku, Plus jest numerem jeden w branży telekomunikacyjnej pod względem liczby zaangażowanych użytkowników oraz wskaźnika interaktywności. W ciągu minionego miesiąca o fanpage’u Plusa (http://facebook.com/Plus) wypowiadało się dziennie średnio ponad 25 tysięcy osób. Równie imponująca jest liczba aktywnych fanów, gdyż miesięcznie fanpage sieci odnotowuje blisko 160 tysięcy aktywności, co

    - Reklama -

    przekłada się na ponad 40 tysięcy czynnych użytkowników. Są to osiągnięcia, których pozazdrościć mogą Plusowi nawet najwięksi liderzy społecznościowi.

    To duży sukces dla naszej marki i satysfakcja, która płynie z odpowiedniego podejścia do konsumentów. Naszym celem jest budowanie trwałych i silnych relacji fanów z marką, nie chcemy natomiast zasypywać fejsbukowiczów falą nic nie wnoszących postów. Nasze działania na fanpage’u zawsze niosą wartość dodaną, która inspiruje użytkowników do zaangażowania się w wirtualne życie marki. – mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Plusie.

    Kluczem do facebookowego sukcesu Plusa jest przede wszystkim odpowiednio dobrana treść w stosunku do grupy docelowej wspierana ciekawymi konkursami z nagrodami. Do okazałych wyników z pewnością przyczyniła się także długofalowa akcja lojalnościowa, w której fani zgromadzeni na facebookowym profilu Plusa mogą walczyć o tytuł Fana Miesiąca.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...