Według wrześniowego raportu firmy SoTrender dotyczącego obecności i działania marek na Facebooku, Plus jest numerem jeden w branży telekomunikacyjnej pod względem liczby zaangażowanych użytkowników oraz wskaźnika interaktywności. W ciągu minionego miesiąca o fanpage’u Plusa (http://facebook.com/Plus) wypowiadało się dziennie średnio ponad 25 tysięcy osób. Równie imponująca jest liczba aktywnych fanów, gdyż miesięcznie fanpage sieci odnotowuje blisko 160 tysięcy aktywności, co
przekłada się na ponad 40 tysięcy czynnych użytkowników. Są to osiągnięcia, których pozazdrościć mogą Plusowi nawet najwięksi liderzy społecznościowi.
– To duży sukces dla naszej marki i satysfakcja, która płynie z odpowiedniego podejścia do konsumentów. Naszym celem jest budowanie trwałych i silnych relacji fanów z marką, nie chcemy natomiast zasypywać fejsbukowiczów falą nic nie wnoszących postów. Nasze działania na fanpage’u zawsze niosą wartość dodaną, która inspiruje użytkowników do zaangażowania się w wirtualne życie marki. – mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Plusie.
Kluczem do facebookowego sukcesu Plusa jest przede wszystkim odpowiednio dobrana treść w stosunku do grupy docelowej wspierana ciekawymi konkursami z nagrodami. Do okazałych wyników z pewnością przyczyniła się także długofalowa akcja lojalnościowa, w której fani zgromadzeni na facebookowym profilu Plusa mogą walczyć o tytuł Fana Miesiąca.