Fani Instagramu, czyli platormy udostępniania ciekawych lub wyjątkowych zdjęć z charakterystycznymi filtrami, mogą już dodać do obserwowanych konto Plusa. Od kilkunastu dni pod adresem http://instagram.com/polkomtelplus dostępny jest profil marki Plus. Debiutowi Plusa na Instagramie towarzyszy letni konkurs dla fanów – „Lato na Plus”. W konkursie #latonaplus może wziąć udział każdy użytkownik Instagramu, który doda zdjęcie ze swoich wakacji i otaguje je hasłem #latonaplus.
Zabawa potrwa do 21 września. Co tydzień, autorzy najciekawszych zdjęć otrzymają od Plusa gadżety, a zwycięzca całego konkursu cieszyć się będzie telefonem Sony Xperia SP.
Jak mówi Kierownik Projektu w Departamencie Komunikacji Marketingowej Polkomtelu Katarzyna Kryda – To naturalne, że operator telefonii komórkowej chce być tam, gdzie są jego klienci ze swoimi telefonami i dlatego właśnie zdecydowaliśmy, że Instagram to właściwy kierunek rozbudowy naszej obecności w mediach społecznościowych. Skoro jako pierwsi wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne, takie jak LTE, również jako pierwsi chcemy rozwijać aktywność w innowacyjnych obszarach, takich właśnie, jak Instagram.
Konkurs na Instagramie połączony jest z aktywnościami Plusa na Facebooku, m.in. z zakładką dostępną pod adresem https://www.facebook.com/plus/app_497079380378440.
Start profilu oraz towarzyszącego mu konkursu nie jest jedyną niespodzianką dla fanów Plusa. Operator przygotował dla nich również przewodnik po Instagramie, który można bezpłanie pobrać pod adresem: http://plus.faceaddicted.pl/plus-instagram/przewodnik-06.pdf.
Konkurs oraz przewodnik po Instagramie przygotowała agencja faceADDICTED, obsługująca na stałe markę Plus w mediach społecznościowych.