Już piąty miesiąc Plus nagradza najbardziej aktywnych fanów dzięki unikatowemu na polskim Facebooku rozwiązaniu – aplikacji lojalnościowej. Październik to kolejny miesiąc, w którym fani zgromadzeni na facebookowym profilu Plusa mogą walczyć o tytuł Fana Miesiąca, a także zestaw cennych nagród. Aplikacja lojalnościowa, oparta na analizie aktywności jej uczestników w obrębie profilu Plusa (http://facebook.com/Plus), pozwala na premiowanie jakościowego zaangażowania fanów w życie fanpage’a.
– Chcemy w ten sposób zmobilizować fanów do pomagania sobie nawzajem i dzielenia się swoim doświadczeniem w Plusie. Zauważyliśmy, że osoby, które aktywnie udzielają się w aplikacji lojanościowej, świetnie znają ofertę Plusa, interesują się nowościami, doczytują regulaminy. To cieszy, ponieważ jednym z zadań tej aplikacji, jest edukacja naszych facebookowych fanów w zakresie oferty Plusa.– mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Polkomtelu.
Aktywność wszystkich uczestników aplikacji lojalnościowej na fanpage’u Plusa jest zapisywana i punktowana. Za każde „lubię to” uczestnik apliakcji lojalnościowej otrzymuje jeden punkt, natomiast każdy komentarz pozostawiony na fanpage’u punktowany jest w skali od zera do pięciu punktów. W kwestii punktów przyznanych za komentarz, decydująca jest jego merytoryczność i pomocność dla pytającego.
Co miesiąc, osoby, które zgromadziły najwięcej punktów, nagradzane są bonami na sprzęt elektroniczny oraz doładowaniami telefonów i gadżetami Plusa.
Dodatkowo, osoby, które zdobędą w trakcie całego czasu trwania aplikacji ponad 1000 punktów, otrzymują tytuł „Eksperta” i dodatkowe, cenne nagrody.
Aplikacja jest stworzona i obsługiwana przez agencję faceADDICTED, dzięki współpracy z firmą badawczą Sotrender.