wtorek, 5 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus oraz TP liderami sponsoringu sportowego

    Zobacz również

    Podczas listopadowego badania efektywności sponsoringu portowego w telewizji, zmonitorowano ponad 96 tysięcy efektywnych ekspozycji sponsorskich, których łączną wartość oszacowano na 69,7 mln złotych.

    - Reklama -

    Największy udział wśród stacji telewizyjnych generujących zwrot medialny miały stacje tv publicznej. Wśród wszystkich sponsorów dominowały marki Plus GSM (siatkówka) oraz TP (piłka nożna).

    Badanie prowadzone przez Pentagon Research opiera się o monitoring wystąpień poszczególnych marek w następujących stacjach tv: TVP1, TVP2, TVP3 pasmo wspólne, TV Polonia, TVN, TVN24, TVN TURBO, Polsat, Polsat Sport,TV4

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Wyciek danych, i co dalej?

    Konsumenci rozmaicie reagują na wycieki danych. Większość beztrosko wzrusza ramionami, a nieliczni wprowadzają dodatkowe środki bezpieczeństwa IT. Naruszenia danych w...