piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus po raz kolejny zwycięża ranking Top Marka 2024

    Zobacz również

    Pierwsze miejsce na podium w kategorii Telekomunikacja w tegorocznym rankingu Top Marki niezmiennie należy do Plusa. Badanie ukazuje obecność, siłę i jakość przekazu marek w internecie i prasie. W sumie jest to już szóste z rzędu zwycięstwo, co potwierdza silną pozycję medialną marki.

    - Reklama -

    Na potrzeby tegorocznego badania Top Marki analizie poddano 31,5 mln wzmianek w prasie i internecie z okresu od 1 lipca 2023 do 30 czerwca 2024 roku.

    Kluczowym wskaźnikiem w rankingu jest siła marki, na którą składa się liczba wzmianek, dotarcie tych materiałów do odbiorców oraz ich indeks sentymentu. Siła medialna marki Plus wyniosła 2 801 775. Operator wyprzedził aż o 967 003 punktów Orange, czyli drugą markę w rankingu.

    Kolejnym czynnikiem wskazującym na zdecydowaną przewagę Plusa spośród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych jest Impact, czyli wskaźnik dotarcia wzmianki o marce, będący najważniejszym elementem siły marki. Tu także Plus nie miał sobie równych osiągając wynik 1 428 805 802. Na silną pozycję medialną marki wpływa także najwyższa liczba publikacji. W ogólnym rankingu Top 500 Marek Plus uplasował się aż na 19. miejscu.

    W tegorocznym badaniu Top Marki najsilniejsze w­ prasie i ­internecie brandy zostały wyłonione dzięki analizie blisko 32 mln publikacji, w tym 18,2 mln wpisów w mediach społecznościowych, 1,4 mln materiałów prasowych i 11,9 mln publikacji na stronach internetowych. Niezmiennie jest to najważniejszy przegląd medialności polskich brandów.

    W badaniu Top Marka zastosowano następujące wskaźniki:

    • Impact – dotarcie wzmianki o marce na podstawie danych o konsumpcji medium.
    • Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku; odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy.
    • Siła marki – ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu; jest indeksem kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...