Plus uruchomił na Facebooku systemem spersonalizowanego dopasowywania oferty. To niestandardowe rozwiązanie łączy w sobie rozrywkę w postaci psychotestu, konkurs, w którym można wygrać tablet Prestigio MultiPad 7.0 oraz mechanizm rekomendacji i wsparcia sprzedaży. Specjalna aplikacja stworzona na profilu Plusa na Facebooku ma pomóc klientom sieci w prosty i przystępny sposób dobrać ofertę, która najlepiej do nich pasuje i oddaje charakter użytkowania telefonu.
Po wejściu do aplikacji należy rozwiązać krótki quiz dotyczący sposobów spędzania wolnego czasu. Wynikeim quizu jest opis oferty najlepiej pasującej do udzielonych odpowiedzi. Jeżeli klient zostawi swój numer telefonu, to o szczegółach zostanie poinformowany telefonicznie przez konsultanta Plusa, a w nagrodę otrzymuje kody na 15 utworów z Muzodajni. Wsród osób, które dodatkowo odpowiedzą pisemnie na proste pytanie otwarte, raz w miesiącu wybierana jest osoba, która otrzymuje specjalną nagrodę w postaci tabletu Prestigio MultiPad 7.0. Zwycięzaca tego konkursu wybierany jest na podstawie takich kryteriów, jak oryginalność, kreatywność i poprawność językowa.
– Chcieliśmy ułatwić naszym fanom podjęcie decyzji, a także zwrócić uwagę na konkretne oferty, które najbardziej do nich pasują. Przykłaodowo – młodemu, otwartemu człowiekowi, który w smartfonie korzysta przede wszystkim z internetu, a wolny czas lubi spędzać na imprezach z przyjaciółmi, polecimy raczej nowoczesny smartfon z pakietem facebookowym, niż smartfon z zestawem telewizyjnym i darmowymi rozmowami z wybranym numerem.– mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Plusie, i dodaje – Cieszymy się, że nasza propozycja spotkał się z tak dużym odzewem i już w ciągu pierwszego miesiąca działania aplikacji skorzystało z niej pięć tysięcy aktywnych użytkowników Facebooka.
Aplikacja została stworzona we współpracy z agencją faceADDICTED, która odpowiada za obsługę Plusa w mediach społecznościowych.