piątek, 18 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus ponownie wyruszył w trasę z Żywiec Męskim Graniem

    Zobacz również

    Plus po raz kolejny został Partnerem Technologicznym Żywiec Męskie Granie we wszystkich lokalizacjach na trasie koncertowej w 2024 roku. Dzięki zaangażowaniu Plusa uczestnicy wydarzeń mogą cieszyć się doskonałą jakością rozrywki na najwyższym poziomie technologicznym.

    - Reklama -

    Plus zapewnia sprawną komunikację uczestnikom koncertów dzięki uruchomieniu trybu MassEvent na okolicznych stacjach bazowych. Zastosowanie tego rozwiązania pozwala obsłużyć wzmożony ruch w sieci operatora w trakcie trwania koncertów. Dzięki temu uczestnicy wydarzeń masowych mogą na bieżąco dzielić się emocjami w sieci czy przesyłać relacje do najbliższych. W najbliższym czasie Plus planuje kontynuować prace związane z rozwojem usługi MassEvent, która polega na parametryzacji wybranych stacji w miejscach, gdzie spodziewany jest wzmożony ruch, np. w czasie koncertów czy wydarzeń sportowych.

    Innym rozwiązaniem dostarczonym przez Plusa jest wydzielona sieć Wi-Fi, która podczas Żywiec Męskiego Grania wykorzystywana jest na potrzeby transmisji danych w terminalach płatniczych. W ten sposób uczestnicy koncertów zyskują szybszą i bezproblemową płynność transakcji bezgotówkowych w strefach gastronomicznych.

    Rozwiązaniem skrojonym na potrzeby organizatorów i mediów, które dostarczył Plus, jest usługa Symerycznego Dostępu do Internetu (SDI). Zróżnicowane technologie dostępowe od światłowodu po połączenia radiowe, w części realizowane także na masztach tymczasowych, zapewnią niezawodne połączenie w miejscach, w których na co dzień nie ma dostępu do sieci stacjonarnej. Dzięki temu organizatorzy wydarzenia mogą liczyć sprawną i niezakłóconą komunikację niezbędną w trakcie dużych wydarzeń masowych.

    Podczas koncertów w Warszawie i Gdańsku zostaną udostępnione dedykowane strefy Plusa z otwartym Wi-Fi, w których uczestnicy będą mogli odetchnąć i skorzystać z nielimitowanego dostępu do Internetu.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO w filmowym uniwersum Marvela – marka promuje serię OPPO Reno12 przy okazji premiery filmu Venom 3: Ostatni taniec

    OPPO wkracza do świata superbohaterów, zostając partnerem filmu Venom 3: Ostatni taniec, który pojawi się w polskich kinach już...