Startuje kolejna kampania najlepszej obecnie na rynku oferty typu mix. Specjalnie na Walentynki Plush MIX przygotował super smartfony w super cenach, a w śród nich Sony Xperia E3 LTA za 1 zł w ofercie elastycznej i doładowaniu 50/100 zł. A do tego oczywiście to z czego słynie Plush MIX: Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich, Plush Internet i wszystko to #Bez konsekwencji!
Plush MIX to najciekawsze obecnie na rynku rozwiązanie typu mix. Daje młodym ludziom pełną swobodę i połączenia oraz SMSy bez limitu do wszystkich oraz duże pakiety Internetu. To także jedyna oferta, którą można dopasować do swoich potrzeb – można wyłączyć zaproponowane na start usługi lub zamienić je na bardziej pasujące. Można to zrobić w dowolnym momencie i dowolną ilość razy wyłączać, włączać i zamieniać. A do tego Facebook i Instagram jest zawsze za darmo!
W Plush MIX na Walentynki znalazły się:
- Sony Xperia E3 LTE za 1 zł w ofercie elastycznej 50 zł
- Samsung Galaxy Trend Plus za 3 zł w ofercie elastycznej 30 zł
- LG L65 za 3 zł w ofercie elastycznej 30 zł
- Huawei Ascend Y550 LTE – za 3 zł w ofercie elastycznej 40 zł
- LG F60 LTE z głośnikiem Bluetooth My Music Angel za 3 zł w ofercie elastycznej 50 zł
- HTC Desire 310 za 3 zł w ofercie elastycznej 60 zł
- Nokia Lumia 735 LTE – za 3 zł w ofercie elastycznej 60 zł,
Metryczka kampanii:
- Kampania: Plush Mix
- Nazwa reklamy: „Walentynki”
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Agencja: Sholz&Friends Warszawa Sp. z o.o.
- Reżyser: Kamil Polak, Wojtek Wawszczyk
- Operator obrazu: Piotr Śliskowski
- Scenariusz: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
- Tytuł utworu: „Captain Trap A Ho”
- Kompozytor: Maya Monique de La Vega/Kurt G. Hoffman
- Producent: Ryszard Kłosowski
- Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
- Postprodukcja: Human Arc
- Dom mediowy: Media Direction
- Media: TV, Internet, prasa
- Start kampanii: 6.02.2015 r.