czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus: Sony Xperia E3 LTE za 1 zł, czyli Plushowe Love w mixie na Walentynki (wideo)

    Zobacz również

    Startuje kolejna kampania najlepszej obecnie na rynku oferty typu mix. Specjalnie na Walentynki Plush MIX przygotował super smartfony w super cenach, a w śród nich Sony Xperia E3 LTA za 1 zł w ofercie elastycznej i doładowaniu 50/100 zł. A do tego oczywiście to z czego słynie Plush MIX: Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich, Plush Internet i wszystko to #Bez konsekwencji!

    - Reklama -

    Plush MIX to najciekawsze obecnie na rynku rozwiązanie typu mix. Daje młodym ludziom pełną swobodę i połączenia oraz SMSy bez limitu do wszystkich oraz duże pakiety Internetu. To także jedyna oferta, którą można dopasować do swoich potrzeb – można wyłączyć zaproponowane na start usługi lub zamienić je na bardziej pasujące. Można to zrobić w dowolnym momencie i dowolną ilość razy wyłączać, włączać i zamieniać. A do tego Facebook i Instagram jest zawsze za darmo!

    W Plush MIX na Walentynki znalazły się:

    • Sony Xperia E3 LTE za 1 zł w ofercie elastycznej 50 zł
    • Samsung Galaxy Trend Plus za 3 zł w ofercie elastycznej 30 zł
    • LG L65 za 3 zł w ofercie elastycznej 30 zł
    • Huawei Ascend Y550 LTE – za 3 zł w ofercie elastycznej 40 zł
    • LG F60 LTE z głośnikiem Bluetooth My Music Angel za 3 zł w ofercie elastycznej 50 zł
    • HTC Desire 310 za 3 zł w ofercie elastycznej 60 zł
    • Nokia Lumia 735 LTE – za 3 zł w ofercie elastycznej 60 zł,

    Metryczka kampanii:

    1. Kampania: Plush Mix
    2. Nazwa reklamy: „Walentynki”
    3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
    4. Agencja: Sholz&Friends Warszawa Sp. z o.o.
    5. Reżyser: Kamil Polak, Wojtek Wawszczyk
    6. Operator obrazu: Piotr Śliskowski
    7. Scenariusz: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
    8. Tytuł utworu: „Captain Trap A Ho”
    9. Kompozytor: Maya Monique de La Vega/Kurt G. Hoffman
    10. Producent: Ryszard Kłosowski
    11. Dom Produkcyjny: TFP Sp z o.o.
    12. Postprodukcja: Human Arc
    13. Dom mediowy: Media Direction
    14. Media: TV, Internet, prasa
    15. Start kampanii: 6.02.2015 r.
    ŹródłoPlus
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...