Operator sieci Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei, aż 97% właścicieli firm w Polsce pracuje w soboty i niedziele.
Pracownicy zarówno małych firm, jak i dużych korporacji coraz chętniej sięgają po urządzenia mobilne, które umożliwiają im pracę również spoza biura i kluczowe jest dla nich zachowanie niezawodności i ciągłości działania tych urządzeń. Właśnie z myślą o ich potrzebach Plus we współpracy z Digital Care wprowadził do oferty nowe usługi, gwarantujące szybką naprawę kluczowych dla firmy urządzeń.
Usługi dostępne są w dwóch wariantach „Serwis Wyświetlacza dla Firm” oraz „Serwis Urządzenia dla Firm”. Pierwszy z nich gwarantuje ochronę samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus, a jego koszt to 4,06 PLN netto miesięcznie. Wariant „Serwis Urządzenia dla Firm” jest bardziej rozbudowany i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów i jego koszt wynosi 7,99 netto miesięczne. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.
Digital Care gwarantuje naprawę urządzenia w obu wariantach Usług Serwisowych dla Firm i to niezależnie od przyczyn uszkodzenia i bez konieczności uiszczania wkładu własnego. Na terenie kraju transport urządzenia do serwisu jest bezpłatny i odbywa się na zasadzie door-to-door, czyli bezpośrednio z i do miejsca wskazanego przez właściciela urządzenia. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia.
Digital Care zapewnia również klientom sieci Plus dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.
– Tworząc nową ofertę w pierwszej kolejności myśleliśmy o zapewnieniu jak najskuteczniejszej usługi serwisowej dla urządzeń zakupionych przez naszych Klientów biznesowych. Dlatego też, w przeciwieństwie do produktów ubezpieczeniowych oferowanych na rynku, nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego Klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych Klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy.– powiedział Jacek Trujnara, Kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego w sieci Plus.
– Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne.– dodała Aneta Żelazny, Chief Product Manager w Digital Care sp. z o.o.
Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 2 mln klientów.