„Plush na Kartę” – to nowa marka na rynku telekomunikacyjnym. Marka stworzona dla młodych, z którą będą mogli się utożsamić i która jest bliska ich wartościom. Młodzi otrzymują dla siebie całkowicie nowa markę, a nie tylko kolejną ofertę – więc dostają coś wyłącznie swojego, wyjątkowego i pozbawionego ograniczeń świata dorosłych. To podejście definiuje hasło i motyw przewodni komunikacji nowej marki „Bez konsekwencji”.
Metryczka kampanii:
- Kampania: Plush na kartę
- Nazwa reklamy: „Pięterko”
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Autor scenariusza: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
- Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
- Operator obrazu: Radosław Ładczuk
- Kompozytor muzyki: Maya Monique de La Vega / Kurt G. Hoffman
- Tytuł utworu: Captain Trap A Ho
- Producent: Ryszard Kłosowski
- Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
- Dom produkcyjny: TFP Sp z o.o.
- Dom mediowy: Media Direction