Marka drogeryjna globalnej Grupy Jeronimo Martins nadal będzie obsługiwana przez Pocztę Polską. Sieć drogerii zdecydowała się na kontynuowanie obsługi części zamówień internetowych swoich klientów za pomocą usługi kurierskiej Poczty Polskiej Pocztex. Nowa umowa obowiązywać będzie do kwietnia 2023. Nowa odsłona usługi Pocztex Poczty Polskiej owocuje rozwijaniem dotychczasowej współpracy ze znaczącą siecią drogerii w Polsce. Hebe to firma nowoczesna i przyjazna, oferuje starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany
asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność Z okazji 10 lat istnienia sieci Hebe, Poczta Polska otrzymała jubileuszową statuetkę z okazji owocnej współpracy obu firm.
Sprzedaż produktów odbywa się również poprzez stronę internetową hebe.pl oraz poprzez aplikację mobilną. W tym zakresie Poczta Polska umożliwiła opcję odebrania zamówionych przesyłek w szeroko rozbudowanej sieci OwP. W roku 2021 r, ten kanał dostawy cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem kupujących, co w efekcie przełożyło się na kontynuację współpracy oraz zarysowanie dalszych planów rozwojowych polegających obecnie na wdrażaniu usługi kurierskiej Pocztex 2.0. Współpraca między Hebe i Pocztą Polską potrwa w tym zakresie przez kolejny rok.
– E-commerce jest wciąż rynkiem rozwijającym się. Dzięki silnemu trendowi wzrostu staje się coraz atrakcyjniejszy dla firm i klientów. Jego atuty zostały wyeksponowane podczas pandemii. Poczta Polska uwzględnia ten trend w strategii firmy. Chcemy być nie tylko silnym graczem, ale wręcz liderem na tym rynku, a rozwój usług kurierskich Pocztex to jeden ze sposobów, którym chcemy to osiągnąć. Pocztex to jeden z filarów naszej Strategii rozwoju na lata 2021–2023, obok usług cyfrowych i logistycznych, którą konsekwentnie wdrażamy – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
– Fundamentem drogerii Hebe, na którym opiera się filozofia firmy jest połączenie wysokich standardów z szeroką ofertą produktów w specjalnych cenach. Unikatowy wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są czynnikami wyróżniającymi Hebe. Obserwując rozwój zakupów e-commerce dokładamy wszelkich starań, aby maksymalizować jakość obsługi transakcji w sieci m.in poprzez staranny dobór partnerów biznesowych – zapewnił Marcin Dopierała, dyrektor ds. logistyki i łańcucha dostaw Hebe.
Rynek eCommerce nieustannie rozwija się. Poczta Polska wykorzystuje ten trend, rozszerzając swoje usługi i dostosowując posiadaną infrastrukturę. Klienci coraz częściej sięgają po dogodną formę zakupów drogą on-line, a każda transakcja związana z nabyciem towaru w internecie skutkuje nadaniem nowej przesyłki. Po stronie klienta leży wybór najdogodniejszej formy jej dostarczenia. Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje multikanałowość dostaw: do wyboru trzy metody dostawy – Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER.