Dotychczasowa, dobrze prosperująca współpraca pomiędzy Pocztą Polską i Vinted.pl, została rozszerzona. Już 6 kwietnia br. Spółka uzupełniła ofertę o możliwość nadawania przesyłek przez Klientów platformy Vinted.pl w sklepach sieci Żabka. Rosnące zainteresowanie zarówno sprzedażą, jak i zakupami na Vinted.pl, znalazło odbicie w postaci rozszerzenia dotychczasowej współpracy Poczty Polskiej z operatorem platformy o nowe udogodnienia, których beneficjentami są Klienci.
Już od kwietnia br. sprzedający na Vinted.pl zyskali możliwość szybkiego i wygodnego nadawania przesyłek w sklepach Żabka. Ze względu na dogodne godziny otwarcia, w sklepach paczki można nadawać od poniedziałku do soboty od godzin porannych, aż do późnego wieczora, a w niektórych – także w niedzielę.
– Nasi Klienci cenią sobie komfort i wygodę. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom Poczta Polska udostępniła osobom sprzedającym za pośrednictwem platformy handlowej Vinted.pl już ponad 12 tysięcy punktów, w których będą mogli nadać swoje przesyłki. Wśród nich są placówki własne Poczty Polskiej a także – od kwietnia br. – sklepy sieci Żabka. Rozszerzając współpracę z Vinted.pl wzięliśmy pod uwagę potrzeby i wygodę wszystkich uczestników rynku eCommerce – zarówno kupujących jak i sprzedających – zaznacza Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Rynek eCommerce w Polsce i na świecie stale się rozwija, co wykorzystuje, rozszerzając swoje usługi i dostosowując posiadaną infrastrukturę, Poczta Polska . Klienci coraz częściej sięgają po dogodną formę zakupów drogą on-line, a każda transakcja związana z nabyciem towaru w internecie skutkuje nadaniem nowej przesyłki. Po stronie Klienta leży wybór najdogodniejszej formy jej dostarczenia. Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje multikanałowość dostaw: do wyboru trzy metody dostawy – Pocztex PUNKT, AUTOMAT i KURIER.