W ramach współpracy Poczty Polskiej z Blue Media S.A. Klienci zyskali możliwość opłacenia on-line kodu doładowania przedpłaconego licznika energii za pośrednictwem nowego, dedykowanego serwisu. Dzięki temu rozwiązaniu konsumenci zyskują możliwość ciągłej kontroli zużycia prądu, zakupu energii w dowolnym czasie i monitorowania ponoszonych kosztów. Aby zapłacić za kod doładowania wystarczy podać numer licznika.
System rozpoznaje automatycznie, z jakim operatorem energii ma do czynienia. Na wskazany w formularzu adres e-mail klienci otrzymają potwierdzenie zrealizowania płatności i kod doładowania.
– Stale dążymy do tego, aby nasi Klienci mogli cieszyć się jak największą wygodą oraz maksymalną dostępnością nowoczesnych i przyjaznych rozwiązań płatniczych. Do naszego szerokiego i stale rozwijanego wachlarza udogodnień dołącza właśnie serwis „Zapłać on-line za kod doładowania przedpłaconego licznika energii”. To prosty, szybki i wygodny sposób, aby dokonać zapłaty on-line za kod doładowania energii. Można dokonać płatności z każdego miejsca i o dowolnej porze, za pomocą urządzenia z dostępem do Internetu – podkreśla Daniel Witowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Nowy serwis do zakupu kodu doładowania licznika energii dostępny jest pod adresem https://doladowania.poczta-polska.pl/
Pozyskanie kodów doładowania możliwe jest dla następujących dostawców energii: E.ON, Tauron, Energa, Enea, PGE. Do opłacenia kodu udostępniono 30 najpopularniejszych metod płatności elektronicznych, m.in Blik, karty Visa lub Mastercard, mTransfer, iPKO, czy za pomocą bankowości internetowej.