Poczta Polska została wyróżniona w XIX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Laur Klienta. Certyfikat Złoty Laur 2023 przyznano Spółce w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle. To nagroda prestiżowa i szczególnie cenna, gdyż przyznają ją sami klienci, potwierdzając mocną pozycję rynkową, dużą rozpoznawalność marki i przede wszystkim wysoką ocenę oferty.
– Staramy się być rozpoznawani jako firma odpowiedzialna społecznie. Dbałość o środowisko wpisuje się w tę odpowiedzialność. Promowanie dobrych nawyków wśród pocztowców wpływa na ogromną liczbę osób – bliskich naszych pracowników. Wszystkie rozwiązania wewnętrzne realizowane są także z myślą o klientach. Otrzymana nagroda potwierdza, że działalność odpowiedzialna w przypadku Poczty Polskiej oznacza wzrost jakości świadczonych usług – komentuje Krzysztof Falkowski, prezes Poczty Polskiej.
Laur Konsumenta to plebiscyt, który powstał m. in. po to, żeby dostrzec, docenić, uhonorować, ale i nagłośnić na skalę krajową te podmioty gospodarcze, które są właścicielami najpopularniejszych marek produktów oraz usług. Certyfikat jest przyznawany w wyniku plebiscytu powszechnej popularności produktów i usług. Co roku wyłaniane są w nim produkty i usługi najpopularniejsze w swojej grupie. O kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów.
Godło Laur Konsumenta/Laur Klienta stanowi znaczącą nagrodę, odzwierciedlającą poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z usług Poczty Polskiej. Ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług, jest jednym z czołowych konkursów promocyjnych w Polsce.