Bankowość internetowa została już udostępniona Klientom. W ostatnich dniach Bank pracował nad przywróceniem jej wydajności, w związku z czym przekierowywał Klientów do placówek oraz Infolinii. Klienci Banku mogą znów korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych. W ostatnich dniach trwały prace nad osiągnieciem pełnej wydajności działania serwisu. Wcześniej Bank przywrócił dostęp do usług IVR.
– Nasi Klienci mogą znów obsługiwać swoje rachunki także przez bankowość internetową. Aktualnie obserwujemy większą niż zazwyczaj liczbę transakcji dokonywanych tą drogą, co zrozumiałe po okresie niedostępności. Oczywiście w kolejnych dniach będziemy intensywnie monitorować poprawność działania systemu, jednak nie powinno to już być odczuwalne dla naszych Klientów – mówi Bartosz Trzciński z Biura Prasowego Banku Pocztowego.
W ostatnich dniach Bank zapraszał Klientów do obsługi swoich rachunków z wykorzystaniem pozostałych kanałów kontaktu z Bankiem, w tym 4600 placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Klienci mogli korzystać także z Infolinii 801 100 500, której godziny pracy wydłużone zostały do 24:00. Bank w tym czasie zrezygnował z pobierania opłat za przelewy dokonywane z wykorzystaniem ww. kanałów.
Transakcje z ostatnich dni wykonywane przez Klientów za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów, zostały zaksięgowane z właściwą dla transakcji datą.
Bank Pocztowy przeprasza Klientów za zaistniałą sytuację i przypomina, że reklamacje dotyczące operacji dokonanych przez okres ograniczonej dostępności bankowości elektronicznej rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym.