Ruszyła kampania reklamowa pierwszego Ultrabooka™ Samsung – Seria 5 Ultra. Kreacja kampanii podkreśla najważniejsze cechy tej kategorii urządzeń – lekkość, mobilność i wygodną pracę. Kampania skupia się na trzech hasłach charakteryzujących Ultrabook serii 5: „Poczuj swobodę przemieszczania”, „Poczuj lekkość podróżowania” i „Wznosi pracę na wyższy poziom”. W komunikacji podkreślone będą najważniejsze cechy komputera: wydajność (do 6,5 godziny pracy na baterii), lekkość i smukłość oraz
ekspresowe uruchamianie urządzenia (tylko 2,1 sekundy).
Notebooki Serii 5 ULTRA, z ekranami o przekątnej 13,3” lub 14”, swoją wydajność zawdzięczają procesorowi Intel® Core™ i5-2467M, do 8GB pamięci RAM, systemowi ExpressCache™ firmy Diskeeper oraz karcie graficznej AMD Radeon™ HD (w modelu 14”). Główną zaletą nowych notebooków Samsung Serii 5 ULTRA jest ich elegancki wygląd, smukła konstrukcja oraz wysoka mobilność. Dzięki niewielkim rozmiarom, lekkiej obudowie oraz wydłużonej pracy na baterii do ponad 6 godzin, ultrabooki doskonale sprawdzają się w podróży oraz pracy wymagającej częstej zmiany miejsca. Dodatkową ich zaletą jest szybkość reakcji – uruchamiają się już w 20 sekund, a w zaledwie 2 sekundy wybudzają ze stanu wstrzymania. Doskonałe osiągi nowych notebooków pozwalają również na dwukrotnie szybsze korzystanie z przeglądarki internetowej, poczty elektronicznej, aplikacji i gier niż miało to miejsce w przypadku notebooków poprzedniej generacji.