piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

    Zobacz również

    Wczoraj zakończył się trzydniowy Orange Warsaw Festival, podczas którego bawiło się aż 110 tysięcy widzów.Po raz pierwszy festiwal trwał aż 3 dni, a na dwóch scenach zagrało blisko trzydziestu artystów. Tysiące fanów wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania, dzięki której zebrano ponad 46 tysięcy złotych na pomoc dzieciom przebywającym w szpitalach. Przez najbliższe 30 dni, czyli do 15 lipca, wszyscy fani mogą oglądać fragmenty występów takich artystów jak: Kings of Leon,

    - Reklama -

    Florence and the Machine, David Guetta, Lily Allen, French Films, Ella Eyre, Bombay Bicycle Club, The Wombats, The Kooks, Chemia, The 1975, Jurassic 5. Dostęp do strony musiclive.orange.com jest darmowy, a materiały można oglądać na ekranie komputera, tableta lub smartfona. Klienci usług mobilnych Orange nie będą ponosić opłat za transmisję danych, w przypadku pozostałych fanów, opłaty za transmisję będą pobierane zgodnie z cennikiem danego operatora.

    Nowością tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival była specjalna aplikacja mobilna, która pozwalała na bieżąco śledzić plan koncertów, sprawdzić decybelomierzem poziom nagłośnienia czy odnaleźć znajomego na terenie festiwalu. Aplikację pobrało na swoje telefony 16 tysięcy osób.

    Tysiące fanów, którzy spędzili miniony weekend na koncertach Orange Warsaw Festival 2014, wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania. Podczas silent disco wytańczyli w sumie ponad 23 tysiące minut. Za każdą minutę Fundacja Orange przekaże 2 złote na budowę kolejnych Edukacyjnych Wysp dla dzieci przebywających w szpitalach. Są to multimedialne stanowiska wyposażone m.in. w aplikacje ćwiczące pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i rozwijające wyobraźnię, które poprzez naukę i zabawę uatrakcyjniają najmłodszym pacjentom pobyt w szpitalu.

    W namiocie Orange Recykling można było pozbyć się starych, niepotrzebnych już telefonów komórkowych. Część osób pieniądze ze sprzedaży telefonu przekazała na cele charytatywne. Setki telefonów przekazano do bezpłatnej, bezpiecznej dla środowiska utylizacji. Ta akcja trwa nie tylko podczas Orange Warsaw Festival, ale przez cały rok.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...