Blisko 70 proc. ankietowanych Polaków zna markę jakieś drogerii internetowej. Najwięcej osób wskazało e-sklep Rossmanna – takie są wyniki tegorocznej edycji raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”. Uczestnicy nie dostali listy różnych drogerii do wyboru, ich zadaniem było spontaniczne wskazanie marki oferującej zakupy w internecie. Liderem takiej znajomości spontanicznej jest Rossmann (32 proc. wskazań),
kolejne miejsca przypadły firmom: Douglas (19 proc.), iPerfumy oraz Sephora (po 15 proc.). Na dalszych miejscach znalazły się: Hebe, Drogerie Natura, Allegro czy Avon.
Warto podkreślić, że Rossmann oferuje swoim klientom nie tylko możliwość zakupów on-line, ale także usługę click&collect. Dzięki niej klienci mogą składać zamówienia przez internet, za to zakupy odebrać w jednej z 1332 drogerii Rossmann, np. tej najbliższej domu czy pracy.