Polkomtel Sp. z o.o., lider na rynku usług telefonii komórkowej i dostawca najszybszego mobilnego internetu LTE, zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych. Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise S.A, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft
Dynamics CRM.
Umiejętne użycie nowoczesnych technologii służy zwiększaniu zadowolenia klientów i wzrostowi przewagi konkurencyjnej. Realizowane obecnie przez Plusa wdrożenie platformy Microsoft Dynamics CRM pozwoli na zastosowanie oferowanych przez ten system funkcjonalności pracownikom spółki zajmującym się rynkiem B2B. Dzięki usprawnieniu komunikacji i współpracy między działami wewnętrznymi a działami sprzedaży, zwiększona zostanie efektywność obsługi klientów. Dużą korzyścią będzie również możliwość monitorowania przepływów pracy i pełna przejrzystość procesów związanych z budową trwałych relacji z klientami.
Według członka Zarządu Polkomtelu, Tobiasa Solorza – Dzięki Microsoft Dynamics CRM będziemy w stanie jeszcze lepiej analizować i reagować na potrzeby klientów. Umożliwi nam to m.in. tworzenie nowych usług, jak najlepiej dopasowanych do zmieniających się warunków na rynku i zaspokajających oczekiwania naszych partnerów biznesowych.
O wyborze przez operatora sieci Plus platformy Microsoft Dynamics CRM zdecydowała duża elastyczność rozwiązania i krótki czas uruchamiania jej nowych funkcji. Microsoft Dynamics CRM to stabilny, ciągle wzbogacany zestaw narzędzi, charakteryzujący się intuicyjnością obsługi, którą zawdzięcza pokrewieństwu z popularnym pakietem Microsoft Office.
– Platforma Dynamics CRM wyróżniona tytułem lidera w raportach renomowanych firm analitycznych Gartner, Forrester czy Nucleus Research, jest doceniana przez coraz większe grono klientów sektora największych przedsiębiorstw. Cieszymy się, że również firma Polkomtel, jeden z najbardziej dynamicznych graczy na rynku usług telefonii mobilnej i internetu zdecydował się wykorzystać platformę Dynamics CRM, by jeszcze skuteczniej obsługiwać swoich najważniejszych klientów – powiedział Dariusz Piotrowski, dyrektor działu Nowych Technologii, pełniący obowiązki dyrektora generalnego polskiego oddziału Microsoft.