Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. Polsat Box Go w ramach „Wielkiego Oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i masę rozrywki, proponując przy tym 140 kanałów tv.
Spot „Wielkie oglądanie” w Polsat Box Go
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie Oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jak i niestandardy – siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.
W internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania richmediowe.
Wielkie Oglądanie – czyli co oferuje Polsat Box Go
Polsat Box Go to serwis streamingowy z bogatą biblioteką pełną różnorodnych treści i kanałów tv. Daje możliwość Wielkiego Oglądania – o każdej porze, w dowolnym miejscu, na wybranym urządzeniu. W ofercie:
- Filmy: nowości prosto z kina, komercyjne hity i produkcje rozrywkowe. Obok nich unikatowy Klub Konesera – katalog znakomitych, nagradzanych tytułów, pełen kina festiwalowego, eksperymentalnego i autorskiego – obrazów kreowanych przez wybitnych reżyserów.
- Sport na żywo: 20 popularnych kanałów sportowych, wydarzenia z Polski i ze świata – Liga Europy UEFA, Liga Konferencji UEFA, Liga Narodów UEFA, czołowe piłkarskie ligi europejskie, siatkówka, wielki tenis, koszykówka, UFC i wiele innych.
- Seriale: polskie tytuły na wyłączność („Powrót do życia”, „Krew”, „Zdrada” i in.) i zagraniczne hity – od telenoweli po kultowe tytuły dostępne na kanałach telewizyjnych („Przyjaciele”, „Współczesna rodzina”, „Młody Sheldon” i in.).
- Show: największe polskie i zagraniczne programy rozrywkowe – „Love Island. Wyspa miłości”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „Moja mama i twój tata”, „Siły Specjalne Polska”, „Z kamerą wśród Kardashianów” itp.
- Newsy: największe kanały informacyjne na wyciągnięcie ręki, na wielu urządzeniach.
- Kanały TV: dostęp do 140 kanałów tv, czyli telewizja bez długotrwałych zobowiązań.
- To wszystko dostępne w trzech przystępnych cenowo pakietach tematycznych – Sport, Premium i Start, które można subskrybować osobno, w zależności od zainteresowań i potrzeb, prosto i elastycznie – bez długoterminowych zobowiązań.
Pełna oferta serwisu na stronie polsatboxgo.pl.
Metryczka kampanii
- Nazwa: Polsat Box Go. Wielkie oglądanie
- Marka: Polsat Box Go
- Media: TV, outdoor, sieć kin Helios, online, w tym social media
- Kreacja: Cyfrowy Polsat
- Produkcja spotu 45 sekund: Cyfrowy Polsat
- Produkcja spotu 10 sekund do online: Cyfrowy Polsat / Grey Group Poland
- Dom mediowy: iProspect i Mediaplus