Vectra umacnia drugą pozycję na rynku kablowych operatorów telekomunikacyjnych. Z końcem grudnia 2011 roku liczba jej klientów przekroczyła 800 tysięcy. Wzrost jest wynikiem osiągania celów sprzedażowych oraz akwizycji mniejszych sieci. Vectra konsekwentnie realizuje swoje hasło „Dajemy więcej”, proponując nowoczesne usługi o zawartości wyróżniającej na tle konkurencji. Wszelkie rzetelnie przeprowadzane rankingi plasują zawsze bardzo wysoko ofertę Vectry.
Dzięki temu sukcesywnie rośnie liczba klientów Vectry w każdej z oferowanych kategorii. Obecnie Vectra ma 386 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 331 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 20 tys. mobilnego oraz ponad 113 tys. abonentów telefonicznych.
Wzrost liczby klientów Vectry w okresie minionego roku:
VECTRA |
liczba |
||||||
ogółem |
programy TV |
internet |
telefon |
||||
analogowe |
cyfrowe |
lokalne |
stacjon. |
mobilny |
|||
2011 |
803 |
382 |
385 |
600 |
331 |
20 |
113 |
2Q2011 |
775 |
404 384 |
343 000 |
550 |
301 500 |
9 404 |
100 746 |
2010 |
773 |
425 500 |
313 |
500 |
280 200 |
1 763 |
86 000 |