W dwa miesiące po udostępnieniu nowej wersji aplikacji mobilnej Mój Carrefour została ona pobrana już prawie 400 000 razy. W ciągu pierwszego miesiąca liczba dotychczasowych pobrań uległa podwojeniu. W dniu premiery Mój Carrefour zajął pierwsze Miejsce wśród najchętniej ściąganych aplikacji z App Store i drugie wśród najpopularniejszych programów w Google Play. Analiza potrzeb klientów pozwoliła wprowadzić oczekiwane przez użytkowników nowe funkcje
Nowe rozwiązania zapewniają szybkość, intuicyjność i wygodę korzystania. Podstawową funkcją nowej wersji aplikacji jest program lojalnościowy, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Do aplikacji można również przenieść posiadaną plastikową kartę lojalnościową (kartę Rodzinka, kartę Seniora lub kartę Pracownika) i korzystać z jej benefitów. Jest to pierwszy program lojalnościowy z mobilnymi kuponami stworzony w dużej sieci handlowej w Polsce.
Po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie z systemem Android lub iOS klient może zarejestrować się za pomocą swojego adresu e-mail i dodać kartę Rodzinka. Jeśli użytkownik nie posiada plastikowej karty, system automatycznie generuje dla niego kartę wirtualną. Następnie, po aktywowaniu kuponów zniżkowych w aplikacji, wystarczy pokazać kasjerowi swoją kartę w telefonie podczas płatności. Po zeskanowaniu karty przez kasjera kwota rachunku zostanie obniżona o wartość rabatów.
– Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour cieszy się dużą popularnością wśród klientów, co najlepiej świadczy o zapotrzebowaniu na mobilny program lojalnościowy nowej generacji – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska. – Planujemy stałą pracę nad rozwojem tej aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy. Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour.
Oprócz cieszącego się ogromnym zainteresowaniem programu lojalnościowego, w nowej odsłonie aplikacji Klient znajdzie czytelne gazetki promocyjne, lokalizator sklepów oraz informacje o aktualnych promocjach i konkursach. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów.