czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Premium Mobile: Przenoszenie numeru jest bardzo proste

    Zobacz również

    Przedstawiamy krótki przewodnik, w jaki sposób można łatwo przenieść dotychczasowy, własny numer telefonu do nowego Operatora, na przykładzie Premium Mobile, który jest obecnie liderem pozyskiwania Klientów przenoszących numer. Warto pamiętać, że sama procedura jest bardzo prosta. Oprócz wizyty w Punkcie Sprzedaży, dyspozycji telefonicznej lub zakupu przez internet Abonent nie musi więcej nic robić.

    - Reklama -

    Przez internet jest najprościej.
    Najłatwiej przenieść numer korzystając z internetu. Klient odwiedza stronę z aktualną ofertą i wybiera konkretny abonament. Potem wystarczy wypełnić pojawiające się na stronie www formularze i czekać na kuriera, który dostarczy komplet dokumentów oraz kartą SIM z tymczasowym numerem. Wystarczy je podpisać i oddać kurierowi.

    Przez Biuro Obsługi Klienta jest najłatwiej.
    Jeżeli Klient składa dyspozycję telefonicznie, cały proces przebiegnie podobnie jak przy przenoszeniu numeru przez internet. Konsultant pomoże wybrać konkretną ofertę, wypełni dokumenty, a potem przekaże je kurierowi wraz z kartą SIM z tymczasowym numerem. Dokumenty wystarczy podpisać i oddać kurierowi.

    Przez Punkt Sprzedaży jest najszybciej.

    Kiedy Klient chce przenieść numer w Punkcie Sprzedaży Operatora, sprzedawca pomoże w wyborze konkretnego abonamentu oraz wypełni dokumenty. Klient po ich podpisaniu otrzyma kartę SIM z tymczasowym numerem. Numer tymczasowy zacznie działać w ciągu godziny.

    Jak długo trwa przenoszenie numeru?
    Już w ciągu godziny Klient może korzystać z numeru tymczasowego, jeżeli przenoszenie numeru nastąpiło w Punkcie Sprzedaży Operatora. Jeżeli Klient korzystał z internetu lub przenosił numer za pomocą Działu Obsługi Klienta, numer tymczasowy zacznie działać, kiedy podpisana umowa i formularz trafią do Operatora i zostanie zakończona rejestracja (zazwyczaj trwa to do 7 dni).

    Kiedy można przenieść numer?
    Operator wyznacza datę aktywacji – jeśli umowa abonamentowa z poprzednim operatorem kończy się dopiero za 30 dni lub dłużej (maksymalnie 120 dni).

    Jeśli umowa abonamentowa z poprzednim operatorem skończy się w ciągu miesiąca lub już się skończyła, numer zacznie działać po zakończeniu okresu wypowiedzenia. Maksymalnie po 30 dniach od chwili wygaśnięcia umowy.

    Jeżeli Klient ma telefon na kartę, numer zacznie działać tego samego dnia. W przypadku przesyłki kurierskiej trzeba wziąć pod uwagę czas przesyłki w obie strony – maksymalnie siedem dni w przypadku, gdy karta jest już zarejestrowana. Jeśli nie, trzeba ją uprzednio zarejestrować u poprzedniego Operatora.

    Numer tymczasowy – jak to działa?

    Po zawarciu umowy Abonent otrzymuje kartę SIM wraz z numerem tymczasowym, przy wykorzystaniu którego ma możliwość korzystania z usług Operatora do czasu przeniesienia numeru.

    Abonent posiada przez pewien okres dwie karty SIM: kartę dotychczasowego operatora oraz kartę z numerem tymczasowym od nowego Operatora. Karta SIM z numerem tymczasowym nie jest aktywna (nie jest naliczany abonament oraz opłaty za inne usługi Operatora, aż do momentu uruchomienia jej przez abonenta). Uruchomienie karty SIM z numerem tymczasowym następuje przez skorzystanie przez Abonenta z pierwszej usługi (np. wykonanie połączenia telefonicznego, wysłanie smsa). Od tego momentu naliczany jest abonament zgodny z podpisaną umową.
    Dzień przeniesienia numeru – Abonent nic nie musi robić.

    W dniu przeniesienia numeru nowy Operator informuje Klienta o rozpoczęciu świadczenia usług w sposób wybrany przez niego w zgłoszeniu (SMS, e-mail, telefon). Po przeniesieniu przydzielonego numeru, numer tymczasowy zostaje automatycznie zmieniony na numer przydzielony bez konieczności wykonywania jakichkolwiek czynności formalnych przez abonenta. Od tego momentu (o ile Abonent nie korzystał z numeru tymczasowego) rozpoczyna się naliczanie opłat za świadczenie usług telekomunikacyjnych. Abonent musi jedynie zamienić kartę SIM dotychczasowego operatora na kartę SIM otrzymaną od nowego Operatora.

    Kiedy przenieść numer?
    Możemy to zrobić w każdej chwili. Dla Klientów posiadających abonament przeniesienie numeru uzależnione jest od terminu rozwiązania umowy z dotychczasowym operatorem. Jeżeli jest to mniej niż 90 dni – możemy podpisać umowę. W niektórych przypadkach warto rozważyć, czy nie będzie korzystniejsze zerwanie umowy z dotychczasowym operatorem, na przykład kiedy suma miesięcznych oszczędności na kosztach abonamentu przekracza koszty kar umownych za wcześniejsze wypowiedzenie umowy.

    Kto może przenieść numer?

    To proste, każdy! Z przenoszenia numerów mogą korzystać zarówno osoby fizyczne jak i firmy. Po wybraniu przez abonenta konkretnej usługi i wypełnieniu danych następuje kontakt z Biurem Obsługi Klienta nowego Operatora, który obsłuży cały proces przeniesienia numeru.
    – Warto zauważyć, że obecnie przeniesienie numeru z sieci do sieci jest proste i nie wymaga od Klienta nic więcej poza kontaktem z wybranym operatorem i złożeniem dyspozycji przeniesienia. Procedura jest bezpieczna i stosunkowo szybka, a co najważniejsze – wygodna dla Klienta. On sam nic nie musi robić. Wszelkie czynności z tym związane są po stronie sieci komórkowych. – podsumowuje Dariusz Chlastawa, wiceprezes zarządu Premium Mobile.

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...