Prestigio, wiodąca marka segmentu elektroniki konsumenckiej w regionie EMEA przedstawia nową gamę biznesowych rozwiązań – Digital Signage, cyfrowych ekranów przeznaczonych do dynamicznej prezentacji medialnego przekazu wyselekcjonowanym odbiorcom. Prestigio Digital Signage to efektywne rozwiązanie audiowizualne, które za pośrednictwem pokładowego komputera prezentuje komunikaty znajdującym się w pobliżu odbiorcom. Dostępne są zarówno zabudowy w formie eleganckich kiosków, jak i
konstrukcji typu wideo wall, dzięki czemu ekspozycja może być umieszczona wewnątrz obiektów użyteczności publicznej, takich jak lotniska, szpitale, instytucje rządowe czy banki, jak i na zewnątrz, rozpowszechniając w dynamiczny sposób ukierunkowane na konkretne grupy odbiorców informacje.
– Każde urządzenie Digital Signage wyposażone jest w interaktywny wyświetlacz, głośnik, komputer oraz wiele popularnych interfejsów komunikacyjnych, a także bezprzewodowy dostęp do internetu, oferując jednocześnie funkcjonalne wzornictwo, łatwość instalacji i prostotę obsługi. Udało nam się w ten sposób połączyć wysoką jakość z przystępną ceną, co czyni rozwiązanie Prestigio DS atrakcyjną, długofalową inwestycją dla przedsiębiorstw – ocenia Yuri Antoshkin, General Manager Prestigio w regionie EMEA.
Biznesowe rozwiązanie na miarę czasów
Cyfrowe wyświetlacze Prestigio są rozwiązaniem digital out of home (DOOH) stosowanym z powodzeniem w terminalach lotnisk, bankach, urzędach czy centrach handlowych.
Podstawą biznesowego rozwiązania Digital Signage jest funkcjonalność opierająca się na pojawiających się w systemie informacjach, które w czasie rzeczywistym są odtwarzane na dowolnej liczbie nośników, co ułatwia zarządzanie treścią multimedialnego przekazu. Informacja za pośrednictwem wydajnego serwera i dedykowanego oprogramowania lub usług w chmurze jest prezentowana na ekranach tworzących swoisty system multimediów skierowanych do wybranej grupy odbiorców. Wszystkie wyświetlacze mogą być zarządzane z centralnego punktu, co daje możliwość odtwarzania informacji w czasie rzeczywistym, a także eksponowania kilku dynamicznych materiałów promocyjnych na jednym wyświetlaczu.
Wewnętrzne wyświetlacze z powłoką ochronną
Gama rozwiązań Digital Signage zawiera zabezpieczone ochronną powłoką wyświetlacze do użytku wewnątrz obiektów, zarówno w formie poziomo usytuowanych paneli oraz kiosków o poziomej i pionowej orientacji ekranu. Wyświetlacze eksponowane w układzie poziomym dostępne są w rozmiarach 22” i 42”, a ich działaniem zarządza system Android. Zabudowa kioskowa w wersji poziomej i pionowej wyposażona jest w ekrany od 42”–55”, a ich oprogramowanie to platformy Android lub Windows.
Wszystkie wyświetlacze prezentują rozdzielczość full HD (1080×1920), proporcje 16:9, szerokie kąty widzenia aż do 178 stopni oraz żywotność ekranu 30 000 godzin. Wyświetlacze instalowane wewnątrz obiektów oferują również tryb multi touch. Bezpieczeństwo ekranu w miejscach publicznych gwarantuje 4-milimetrowa powłoka z hartowanego szkła oraz aluminiowa obudowa urządzenia.
Zintegrowany komputer oraz dedykowane oprogramowanie
Digital Signage korzysta zarówno z systemu Android, jak i środowiska Windows. Specjalistyczne oprogramowanie ułatwia tworzenie kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym, które mogą być wyświetlane dynamicznie na wyświetlaczach wybranych przez operatora. Ponadto oprogramowanie pozwala bardzo szybko zlokalizować ewentualne awarie systemu.
Rozwiązania Digital Signage można zamówić za pośrednictwem korporacyjnej strony Prestigio lub kontaktując się z przedstawicielem marki.
Cena: 4 000 – 140 000 zł