Prestigio, marka prestiżowych urządzeń i akcesoriów komputerowych, z dumą ogłasza, że drugi kwartał 2012 przyniósł najlepszy wynik sprzedażowy w niemal dziesięcioletniej historii marki na rynku globalnym. Zysk osiągnięty na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest marka Prestigio, to $ 19,696,859. Kluczowym miesiącem okazał się czerwiec przynoszący firmie globalny zysk rzędu $ 7,019,970. Niewątpliwie do tego wyniku przyczynił się nadchodzący okres urlopowy, gdy
użytkownicy masowo zaopatrywali się w nawigacje GPS oraz coraz bardziej popularne wideo rejestratory samochodowe.
– Cieszy nas stały wzrost zainteresowania urządzeniami marki Prestigio, ponieważ oznacza on potwierdzenie przyjętej koncepcji, według której dostarczamy użytkownikom dobrej klasy urządzenia w optymalnych cenach. Również na polskim rynku obserwujemy dynamiczny wzrost sprzedaży, głównie w segmencie tabletów, czytników e-booków oraz nawigacji samochodowych – podsumowuje Marcin Harasim, prezes zarządu firmy Asbis Sp. z o. o., która jest właścicielem marki Prestigio.
Obie gamy produktów, obok tabletów z serii MultiPad, są najchętniej kupowanymi urządzeniami z bogatej oferty marki. W drugim kwartale sprzedano aż 15 000 rejestratorów Prestigio z serii RoadRunner, za kwotę miliona dolarów.
Ogółem podczas drugiego kwartału na całym świecie sprzedano ponad 260 000 urządzeń Prestigio.