Play rozpoczyna właśnie nową kampanię „Prezent”, której tematem jest promocja świąteczna. Pakiet świąteczny zawiera 50% rabat na abonamenty 40, 50 i 70 złotych przez pół roku oraz specjalne niższe ceny telefonów multimedialnych – kosztują one już od 1 złotówki.
Film przedstawia stylową, malarsko skomponowaną scenę rodzinnej Wigilii, którą nieoczekiwanie zakłócają intrygujące dźwięki dobiegające z paczki z prezentem świątecznym. Magia Świąt łączy się tu zaskakująco z magią multimedialnego świata Play. Także reklamy prasowe i plakaty pod hasłem „Na Święta same cuda” przedstawiają metaforę multimedialnych cech prezentu od Play – małe bajkowe stworki otwierają paczkę z zestawem świątecznym.
Zakres mediów: jak w media planie (TV 15”, 5”, outdoor, prasa, wielkie formaty, galerie handlowe, Internet, radio 15”)
Autorzy kampanii: Osoby odpowiedzialne ze strony agencji Brain:Art. Director: Anna Łoskiewicz, Maks Metrycki, Asiya Malinowska Copywriter: Jacek Izrailewski Account Supervisor: Anna Browarek Senior Account Executive: Wiktoria Mockałło Producent: Aleksandra Adamczewska Reżyseria: Michał Sabliński Fotograf: Jacek Kołodziejski.
Kampania rusza 23.11.2007