piątek, 1 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Problemy z prezentacją numerów w Dialogu

    Zobacz również

    Jeśli w ofercie Dialogu kusi Cię telefon za złotówkę z funkcjonalnością prezentacji numerów to wiedz, że prezentacja numerów nie jest jeszcze dostępna dla abonentów Dialogu. Warto zwrócić uwagę na ten element kiedy rozmawiamy z przedstawicielem operatora o proponowanej ofercie, bo może dojść do nieporozumienia (DI).

    - Reklama -

    W ubiegłym tygodniu jeden z naszych czytelników doniósł, że proponujący mu usługi Dialogu przedstawiciel handlowy zaproponował za złotówkę telefon z prezentacją numerów. Kiedy już klient został podłączony do sieci okazało się, że prezentacja numerów nie działa. Nasz czytelnik dowiedział się we własnym zakresie, że usługa ta dostępna jest obecnie tylko na łączach TP.

    Irytację świeżo upieczonego abonenta Dialogu zwiększył fakt, że trudno było dodzwonić się na infolinię lub uzyskać informację w tej sprawie przez e-mail. W związku z tym zwrócił się do nas z prośbą o wyjaśnienie sprawy.

    Rzecznik Dialogu Marta Pietranik w wypowiedzi dla Dziennika Internautów przyznała, że jej firma udostępnia obecnie promocję pod nazwą „Abonament Dialogu, telefon za złotówkę”. W tej ofercie nowym abonentom Dialog umożliwia zakup aparatu telefonicznego Siemens Gigaset A140 w cenie 1 zł netto. Jest to aparat nowoczesny i bezprzewodowy.

    Rzeczywiście aparat posiada funkcję prezentacji numeru dzwoniącego, ale jest to jedynie jego cecha techniczna. Marta Pietranik przyznała, że niestety usługi głosowe Dialogu świadczone w oparciu o sieć TP nie umożliwiają korzystania z opcji prezentacji numeru.

    We wszystkich informacjach dotyczących tej promocji uwypuklaliśmy korzyść jaką jest możliwość zakupu nowoczesnego aparatu znanej marki za symboliczną złotówkę (cena rynkowa to ok. 100 zł), uwypuklając przede wszystkim jego bezprzewodowość. Nie podkreślaliśmy posiadanej przez niego funkcji prezentacji numeru – zapewnia Pietranik.

    Rzeczniczka dodała, że nie może odnieść się do rozmowy pomiędzy przedstawicielem handlowym i klientem, aby stwierdzić, czy rzeczywiście nie doszło do wprowadzenia klienta w błąd. Dodała jednak, że już uczulono menadżerów sprzedaży w Dialogu na przekazanie i omówienie takiego przypadku na szkoleniach dla handlowców, by taka sytuacja nigdy już nie miała miejsca.

    Marta Pietranik powiedziała nam również, że Dialog pracuje nad wprowadzeniem funkcji prezentacji numeru również w ofercie usług głosowych świadczonych w oparciu o sieć TP. Ta usługa powinna się pojawić już w przyszłym roku.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Otwórz nowe możliwości dzięki Galaxy Tab S10 Ultra

    Seria Galaxy Tab to wszechstronny towarzysz profesjonalistów – zarówno w życiu zawodowym, jak i codziennej rozrywce. Lekka, przenośna konstrukcja...