Grupa telewizyjna Viacom International Media Networks w Polsce rozpoczyna partnerską współpracę z internetową platformą telewizyjną Ipla.TV, w ofercie której znajdą się produkcje MTV, Comedy Central i Nickelodeon. Pierwsze produkcje, znane ze stacji MTV oraz Comedy Central są już dostępne w modelu VOD w telewizji internetowej Ipla.TV , kolejne – m.in. z oferty Nickelodeon – pojawią się w pierwszych dniach grudnia.
Współpraca między dwoma firmami mediowymi dotyczy głównie nowych produkcji obecnie nadawanych na antenie stacji z portfolio grupy VIMN w Polsce, ale także programów archiwalnych. Treści będą dostępne dla użytkowników ipla na wszystkich typach platform (komputer, urządzenia mobilne, telewizory podłączone do internetu, konsole do gier) w modelu reklamowym.
– Młodzi ludzie, będący potencjalnymi widzami naszych stacji dziecięcych, młodzieżowych czy rozrywkowych aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych czy konsol do gier jako odtwarzaczy treści multimedialnych, zatem dzięki współpracy z ipla będziemy mogli oferować im swoje treści w takim modelu, jaki jest dla młodego pokolenia naturalny – mówi Agnieszka Gajzler, Commercial Partnerships Director w polskim oddziale Viacom International Media Networks.
Do końca roku w ipla pojawią się takie produkcje z portfolio grupy Viacom International Media Networks w Polsce, jak: Miasteczko South Park (Comedy Central), Avatar: Legenda Aanga, iCarly, Jimmy Neutron, SpongeBob Kanciastoporty (Nickelodeon), Nastoletnie matki, Ekipa z New Jersey, Licealne ciąże oraz koncerty (MTV). Treści będą dostępne po wcześniejszej emisji w telewizji.