Progress, zaufany dostawca bazujących na sztucznej inteligencji cyfrowych doświadczeń oraz oprogramowania infrastrukturalnego, został uwzględniony w tegorocznym raporcie „2025 Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms” . Progress jest jednym z 17 dostawców ocenionych w tym dokumencie i został wyróżniony po raz czwarty z rzędu.
– Wierzymy, że ponownie uwzględnienie firmy Progress w tegorocznym raporcie Magic Quadrant podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnianie klientom nowoczesnych, skalowalnych i przyjaznych dla użytkownika rozwiązań do tworzenia bazujących na sztucznej inteligencji atrakcyjnych interfejsów i portali – powiedział Loren Jarrett, EVP i GM Digital Experience w Progress. – Nadal koncentrujemy się na dostarczaniu naszym klientom najlepszych rozwiązań zapewniających atrakcyjną komunikację, z elastycznością i bezpieczeństwem, których potrzebują, aby prosperować we współczesnym konkurencyjnym środowisku.
Rozwiązania Progress z rodziny Digital Experience (DX) umożliwiają szybkie tworzenie i udostępnianie użytkownikom atrakcyjnych, bazujących na sztucznej inteligencji cyfrowych interfejsów witryn internetowych, portali i aplikacji. Te innowacyjne, skalowalne narzędzia, zaprojektowane z myślą o ułatwieniu pozyskiwania i utrzymywania klientów, zapewniają intuicyjną obsługę zarówno branżowym praktykom, jak i użytkownikom końcowym. Progress, umożliwiając zespołom efektywne zarządzanie działaniami związanymi z cyfrowym marketingiem oraz bezpiecznymi portalami, stał się preferowanym wyborem dla firm średniej wielkości, które szukają przyjaznej dla użytkownika alternatywy dla większych, bardziej złożonych platform. Kluczowym elementem portfolio jest platforma Progress Sitefinity, która zapewnia marketerom intuicyjne narzędzia do spersonalizowanej obsługi, jednocześnie ułatwiając zespołom technicznym tworzenie atrakcyjnych interfejsów i zarządzanie nimi.
Postęp dzięki innowacjom
Progress wprowadził znaczące innowacje w swojej platformie, które zwiększają możliwości związane ze sztuczną inteligencją, wzmacniają poziom bezpieczeństwa oraz usprawniają zarządzanie infrastrukturą.
Wśród zaprezentowanych ostatnio funkcji znalazły się:
• Natywne wsparcie dla Next.js – Wprowadzono wsparcie dla Next.js, wiodącego frameworka React, co zaspokaja potrzeby programistów dzięki możliwości tworzenia nowoczesnych, wysokowydajnych interfejsów aplikacji.
• Tworzenie treści bazujących na generatywnej sztucznej inteligencji – Usługi Sitefinity Integration Hub i Azure OpenAI umożliwiają teraz integrowanie mechanizmów GenAI bezpośrednio z interfejsami edytorów treści, umożliwiając marketerom optymalizowanie procesu ich tworzenia za pomocą narzędzi bazujących na sztucznej inteligencji.
• Zaawansowane mapowanie zachowania klientów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – Takie udoskonalenia jak bazujące na sztucznej inteligencji ocenianie skłonności do dokonania zakupu, klasyfikacja treści oraz ulepszone modelowanie danych klientów, zapewniają większy zwrot z inwestycji i wzrost produktywności zespołów marketingowych.
• Certyfikat CDP Excellence – Rozwiązanie Sitefinity Insight zostało uznane przez Customer Data Platform Institute za jedną z najsilniejszych platform danych klientów (Customer Data Platform, CDP) do zarządzania treściami i aplikacjami internetowymi, przez co umocniło swoją pozycję lidera w tym obszarze.