Dzięki superobniżkom za dodatkowe godziny rozmów w abonamencie i w ofercie Mix abonent może zapłacić teraz do 90 procent mniej, a wszystkomające telefony oraz markowe akcesoria znajdzie w nowych superniskich cenach.
Regulamin Promocji „Wielka Wyprzedaż w Plusie”
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja „Wielka Wyprzedaż w Plusie” ( „Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. („Polkomtel”) i skierowana jest do Klientów,
którzy w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus („Umowa”).
2. Promocja trwa od 05.01.2007 r. do odwołania.
§ 2 UPRAWNIENIA ABONENTA
1. Klient zawierający Umowę w ramach Promocji („Abonent”) kupuje aparat telefoniczny po promocyjnej cenie, określonej zgodnie z Załącznikiem
nr 1 do niniejszego Regulaminu. Aparaty telefoniczne nie są samodzielnie przedmiotem Promocji.
2. Abonent może wybrać jedną z taryf Godziny, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
3. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 49 zł z VAT (40,16 zł bez VAT).
Usługa „Swojaki”
4. Abonent przez 24 miesiące od dnia zawarcia Umowy może korzystać z usługi „Swojaki” bez ponoszenia opłaty miesięcznej za numery telefonu
zdefiniowane w ramach tej usługi1. Opis usługi „Swojaki” znajduje się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
5. Po upływie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy miesięczna opłata za każdy numer telefonu zdefiniowany w ramach usługi „Swojaki” będzie
naliczana zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny (2 zł z VAT).
Usługa „Dodawanie Godzin”
6. Abonent może skorzystać z promocyjnej usługi „Dodawanie Godzin” na warunkach określonych w odrębnym Regulaminie Promocji „Dodawanie
Godzin”.
§ 3 WARUNKI SPECJALNE
1. W ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani przenieść na inny podmiot
praw i obowiązków wynikających z Umowy, bez zgody Polkomtel.
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy zmienić wybraną taryfę wyłącznie na inną taryfę,
o której mowa w § 2 pkt.2 z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości.
3. Jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
4. Zmiana taryfy, transfer numeru telefonicznego na inne konto Abonenta oraz przeniesienie na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających
z Umowy powoduje utratę niewykorzystanych minut / SMSów / MMSów wliczonych w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz
z poprzednich okresów rozliczeniowych.
§ 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA
1. Abonent zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach
Umowy.
2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa
w pkt. 1 powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel kary umownej w wysokości 840 zł. Wysokość kary umownej będzie
pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy do chwili wystąpienia zdarzenia będącego podstawą jej naliczenia.
Abonent będzie zobowiązany do zapłaty:
100 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
80 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
60 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 19 a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
40 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 22 a końcem 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy.
3. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia
Umowy, Abonent jest zobowiązany wystąpić do Polkomtel o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do
Polkomtel faktu utraty karty SIM. W przypadku braku aktywacji nowej karty SIM Polkomtel jest uprawniony do naliczenia kara umownej
określonej w pkt. 2 powyżej.
§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. O ile w Umowie nie zostanie uzgodnione inaczej, limit kredytowy dla osób fizycznych zostaje zgodnie z § 7 ust. 2 Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów ustalony na kwotę 244 zł z VAT.
2. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji mają zastosowanie postanowienia „Regulaminu
świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.