niedziela, 22 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Promocja: Wielka wyprzedaż w Plusie

    Zobacz również

    Dzięki superobniżkom za dodatkowe godziny rozmów w abonamencie i w ofercie Mix abonent może zapłacić teraz do 90 procent mniej, a wszystkomające telefony oraz markowe akcesoria znajdzie w nowych superniskich cenach.

    - Reklama -

    Regulamin Promocji „Wielka Wyprzedaż w Plusie”

    § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Promocja „Wielka Wyprzedaż w Plusie” ( „Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel S.A. („Polkomtel”) i skierowana jest do Klientów,
    którzy w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus („Umowa”).
    2. Promocja trwa od 05.01.2007 r. do odwołania.

    § 2 UPRAWNIENIA ABONENTA

    1. Klient zawierający Umowę w ramach Promocji („Abonent”) kupuje aparat telefoniczny po promocyjnej cenie, określonej zgodnie z Załącznikiem
    nr 1 do niniejszego Regulaminu. Aparaty telefoniczne nie są samodzielnie przedmiotem Promocji.
    2. Abonent może wybrać jedną z taryf Godziny, zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
    3. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 49 zł z VAT (40,16 zł bez VAT).

    Usługa „Swojaki”

    4. Abonent przez 24 miesiące od dnia zawarcia Umowy może korzystać z usługi „Swojaki” bez ponoszenia opłaty miesięcznej za numery telefonu
    zdefiniowane w ramach tej usługi1. Opis usługi „Swojaki” znajduje się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny.
    5. Po upływie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy miesięczna opłata za każdy numer telefonu zdefiniowany w ramach usługi „Swojaki” będzie
    naliczana zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych dla taryf Godziny (2 zł z VAT).

    Usługa „Dodawanie Godzin”

    6. Abonent może skorzystać z promocyjnej usługi „Dodawanie Godzin” na warunkach określonych w odrębnym Regulaminie Promocji „Dodawanie
    Godzin”.

    § 3 WARUNKI SPECJALNE

    1. W ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji Abonent nie może zawiesić świadczenia usług ani przenieść na inny podmiot
    praw i obowiązków wynikających z Umowy, bez zgody Polkomtel.
    2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy zmienić wybraną taryfę wyłącznie na inną taryfę,
    o której mowa w § 2 pkt.2 z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości.
    3. Jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
    4. Zmiana taryfy, transfer numeru telefonicznego na inne konto Abonenta oraz przeniesienie na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających
    z Umowy powoduje utratę niewykorzystanych minut / SMSów / MMSów wliczonych w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz
    z poprzednich okresów rozliczeniowych.

    § 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA

    1. Abonent zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
    a) nie rozwiąże Umowy,
    b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach
    Umowy.
    2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa
    w pkt. 1 powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel kary umownej w wysokości 840 zł. Wysokość kary umownej będzie
    pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy do chwili wystąpienia zdarzenia będącego podstawą jej naliczenia.
    Abonent będzie zobowiązany do zapłaty:
    100 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
    80 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
    60 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 19 a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
    40 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 22 a końcem 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy.
    3. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia
    Umowy, Abonent jest zobowiązany wystąpić do Polkomtel o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus w ciągu 7 dni od zgłoszenia do
    Polkomtel faktu utraty karty SIM. W przypadku braku aktywacji nowej karty SIM Polkomtel jest uprawniony do naliczenia kara umownej
    określonej w pkt. 2 powyżej.

    § 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. O ile w Umowie nie zostanie uzgodnione inaczej, limit kredytowy dla osób fizycznych zostaje zgodnie z § 7 ust. 2 Regulaminu świadczenia usług
    telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów ustalony na kwotę 244 zł z VAT.
    2. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji mają zastosowanie postanowienia „Regulaminu
    świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów”, o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

    ŹródłoPlus GSM
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Trenuj mądrzej dzięki spersonalizowanym planom treningowym Garmin Coach

    Firma Garmin (NYSE: GRMN) ogłosiła dziś aktualizacje aplikacji Garmin Coach – bezpłatnych planów treningowych dla biegaczy i kolarzy –...