poniedziałek, 28 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Przerwa reklamowa w komórce

    Zobacz również

    Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi.

    - Reklama -

    Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam do wszystkich użytkowników, którzy wcześniej ściągnęli na swój telefon specjalny program. Dlatego jedynym wymaganiem, co do telefonu jest to, żeby miał on możliwość połączenia z internetem.

    Próby wysyłania reklam do grup docelowych poprzez komórki były już podejmowane przez Smart Technologies i Globe Telecom. W odróżnieniu od Push-It, które umożliwia wysyłanie informacji multimedialnych, firmy te ograniczyły się tylko do SMS-ów.

    Technologia Push-It jest obecnie prezentowana tylko ogłoszeniodawcom, twórcom reklam i prasie. Oparty na niej serwis ma być w pełni funkcjonalny pod koniec 2007 roku.

    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Orange Polska sprzedaje biznes energetyczny firmie Fortum

    Orange Polska podpisał umowę wstępną sprzedaży należącej do operatora w 100% spółki Orange Energia na rzecz firmy Fortum. Wartość...