środa, 20 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA promująca płatności zbliżeniowe (wideo)

    Zobacz również

    BLIK startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.

    - Reklama -


    W najnowszej kampanii marketingowej BLIKA, Tomasz Kot występuje w roli sprzedawcy w supermarkecie oraz w sklepie nocnym. Spoty ukazują sceny, które są nam dobrze znane – jak szybkie zakupy w ostatniej chwili lub moment, kiedy przy płaceniu uświadamiamy sobie, że zapomnieliśmy portfela. BLIK przedstawia w lekki i humorystyczny sposób sytuacje, których możemy łatwo uniknąć gdy korzystamy z płatności zbliżeniowych BLIK w aplikacji bankowej.

    Kampania BLIKA podkreśla zalety płatności zbliżeniowych, które sprawiają, że zakupy stają się szybsze i bezproblemowe. Dzięki temu, zarówno klienci, jak i pracownicy sklepów, mogą uniknąć niepotrzebnych komplikacji związanych z płatnością.

    Dzięki BLIKOWI zakupy są znacznie przyjemniejsze i szybsze zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Każda płatność odbywa się za pomocą smartfona, który w obecnych czasach mamy zawsze przy sobie. Nie musimy się zastanawiać czy mamy dokładną kwotę, czy sprzedawca będzie mógł wydać resztę, czy też w ogóle przejmować się posiadaniem portfela przy sobie. Płacenie BLIKIEM zbliżeniowym jest dokładne i bezpieczne co zapewnia autoryzowanie każdej transakcji biometrią lub PIN-em. Z tą myślą tworzyliśmy naszą najnowszą kampanię
    – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR BLIKA.

    Od początku udostępnienia płatności zbliżeniowych BLIKA usługę aktywowało już ponad 2 mln użytkowników. W drugim kwartale 2023 roku wykonali oni 32,5 mln transakcji o wartości 1,3 mld zł. Obecnie płatności zbliżeniowe stanowią już jedną trzecią wszystkich operacji wykonywanych w kanale POS. Do tej pory zapłacono nim w 131 krajach na całym świecie.

    Kampania powstała we współpracy z agencją Change Serviceplan odpowiedzialną za koncepcję i kreację. Za strategię mediową odpowiada agencja Spark Foundry. Dodatkowo, BLIK kontynuuje działania inkluzywne – najnowsze spoty zostały dostosowane do osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczone na język migowy dzięki agencji Unmute.

    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Pobierz aplikację Komputronik i korzystaj z dedykowanych okazji

    Aplikacja Komputronik – dlaczego warto?Aplikacja Komputronik dostępna jest zarówno w sklepie Google Play, jak i App Store. Pobierz ją...