piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    PZU oferuje ubezpieczenia na allegro.pl

    Zobacz również

    Przez 3 lata od wygaśnięcia gwarancji producenta polisa PZU zapewni naprawę sprzętu w domu lub serwisie w razie awarii czy uszkodzenia. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub towar zostanie ukradziony – PZU zwróci koszt zakupu nowego sprzętu. Nowe ubezpieczenie na razie dotyczy sprzętów RTV i AGD. Sam jego zakup jest bardzo prosty. Wystarczy wybrać jeden z wariantów polisy PZU. I to wszystko w ramach jednej transakcji.

    - Reklama -

    –  Podczas styczniowej prezentacji zaktualizowanej strategii PZU ogłosiliśmy nawiązanie współpracy z Allegro. Na początku kwietnia ubezpieczyliśmy pierwszych klientów za pośrednictwem największej platformy handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wkrótce przedstawimy kolejne rozwiązania w ramach naszego partnerstwa. – mówi Małgorzata Sadurska, członek zarządu PZU SA.

    –  Postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o dodatkową ochronę w postaci ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD. To produkty, które najchętniej obejmowane są dodatkową ochroną przez konsumentów. Planujemy stopniowo rozszerzać usługę zakupu ubezpieczenia o kolejne kategorie. – mówi Maciej Biniek, dyrektor Allegro Finanse. – Usługę realizujemy wspólnie z naszym partnerem, firmą PZU, która na tym polu ma ogromne doświadczenie i pozwala zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania z zakresu ubezpieczeń – dodaje.

    Cały proces jest prosty i wygodny. Kupując sprzęt na Allegro – np. pralkę – w ofercie pojawi się opcja dokupienia ubezpieczenia. W usługach dodatkowych pokażą się dostępne warianty ubezpieczenia dla wskazanego przedmiotu oraz opis warunków usługi. Kolejnym etapem jest wybór metody dostawy. Teraz wystarczy sfinalizować transakcję: zapłacić za przedmiot i ubezpieczenie. Sprzedający otrzyma pieniądze i informację o zakupie, natomiast dane o ubezpieczeniu dostanie wyłącznie klient i PZU. Po zakupie, ubezpieczyciel prześle e-mail z polisą.

    W razie odstąpienia od umowy kupujący otrzyma zwrot wartości transakcji zawartej ze sprzedającym. W celu rezygnacji z ubezpieczenia, klient powinien skontaktować się z ubezpieczycielem. Pytania o szczegóły dotyczące polisy można zadawać dzwoniąc na infolinię PZU, uruchomioną specjalnie dla klientów Allegro – 801 402 204. Infolinia czynna jest w dni powszednie, w godzinach 8:00 – 18:00, zaś zgłoszenie szkody możliwe jest 24/7.

    ŹródłoPZU
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...