Z początkiem lipca Radosław Miszkiel objął kierownictwo nowo utworzonej struktury w ramach Samsung Electronics Polska – Enterprise Business Division, zastępującej dotychczasowe dywizje B2B i Enterprise Mobility Solutions. W związku z rozwojem mobilnych usług dla biznesu na czele z systemem KNOX, polski oddział Samsung Electronics zdecydował się na włączenie tej kategorii rozwiązań do osobnej do tej pory dywizji B2B.
Pod kierownictwem Radosława Miszkiela nowy dział Enterprise Business Division będzie integrować następujące rynki wertykalne: instytucje publiczne, branża budowlana i hotelowa, logistyka i handel, edukacja, branża medyczna i opieka zdrowotna oraz sektor finansowy. Głównymi kanałami sprzedaży będą resellerzy, integratorzy systemów, a także operatorzy sieci komórkowych przy wsparciu kanałów dystrybucji w Polsce.
– Utworzenie nowej struktury sprzedaży rozwiązań biznesowych w Samsung Electronics Polska jest odzwierciedleniem zmian zachodzących na rynku oraz w naszej ofercie. Kierowanie połączoną dywizją Enterprise Business będzie wielkim wyzwaniem, ale jestem przekonany, że uda nam się osiągnąć ambitne cele sprzedażowe – powiedział Radosław Miszkiel.
Radosław Miszkiel w latach 2002-2005 był dyrektorem sprzedaży w Grupie TP, a następnie do 2013 pracował w Dellu, gdzie z sukcesami rozwijał kanał sprzedaży pośredniej. W Samsung Electronics Polska przez ostatni rok odpowiadał za budowę kanału sprzedaży całkowicie nowej usługi Samsung KNOX, osiągając pierwszą pozycję pod kątem wyników sprzedaży spośród wszystkich oddziałów firmy na świecie.