piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Raport Fanpage Trends Polska Czerwiec 2013 w kategorii telekomunikacja

    Zobacz również

    Telekomy, telekomy, gdzie dzwonić mam? 🙂 W tej kategorii dzieje się tyle, że w zasadzie nie wiadomo od czego zacząć – operatorzy prześcigają się (czasem nawet dość otwarcie) w walce o portfele i uwagę konsumentów. A pomysłów i możliwości mają mnóstwo – celebryci, blogerzy, sportowcy i trenerzy, brand heroes.No i może od tych ostatnich warto zacząć. Dwie, dobrze wszystkim znane, pomarańczowe maskotki już wkrótce staną się pogromcami kolejnego limitu (2 milionów fanów), ciesząc się tym

    - Reklama -

    samym niezmiennie pozycją lidera nie tylko w swojej kategorii, ale i w ramach całego polskojęzycznego Facebooka. Za dużo się tutaj rozwodzić nie będę, ale musicie wiedzieć, że moje serce i rozum już dawno zostały podbite.

    W zestawieniu uwagę przykuwa również inny gracz z brand hero w roli głównej – nju mobile. Wraz z wejściem marki na rynek sporo mówiło się o tym, że wtórne, że kiczowate i że na nikim nie zrobi już wrażenia… Jednak jej wyniki na Facebooku, osiągnięte w tak krótkim czasie, pokazują, że na luz i dawkę humoru (czasem dobrego, czasem mniej) zawsze znajdzie się miejsce. Tę prawidłowość potwierdzą również najpopularniejsze posty tego miesiąca.

    W statystykach znaczących zmian nie zaobserwujemy, ale na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Na pewno na perfekcyjnie zaplanowaną akcję z blogerami – „Misja Orange Travel”. Choć Kominek w niejedną podróż już się wybrał, to tym razem bardzo pozytywnie odbieram przede wszystkim powiązanie wyprawy z promocją usługi i – mimo, że pierwsze informacje o wynikach akcji już się pojawiają – niecierpliwie czekam na podsumowanie jej marketingowych efektów.

    To kategoria, która na branżowych językach pojawia się dość często, więc chyba nie odkryję Ameryki tym krótkim podsumowaniem: uczmy się komunikacji od telekomunikacji. W końcu trudno na polskim rynku o lepsze marketingowe wzorce, co w sposób oczywisty przekłada się również na sukcesy na Facebooku.

    ŹródłoSotrender
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...