Po telekomach widać trzymanie ręki na pulsie i stosowanie się do widocznych trendów w komunikacji facebookowej. Na wszystkich więc profilach operatorów dało się zauważyć zwiększenie aktywności weekendowej czy choćby udziału postów tekstowych. Widać jednak również na jak pstrokatym koniu jeździ zainteresowanie fanów, ponieważ fanpage najszybciej rosnące, po bliższym przyjrzeniu się, wcale nie były tymi, które najlepiej utrzymywały stały poziom zaangażowania.
O miejsca na podium rankingu największych polskich stron na Facebooku ścigają się operatorzy sieci komórkowych z serwisami rozrywkowymi, choć pod względem interaktywności i liczby zaangażowanych wciąż serwisy rozrywkowe nie mają sobie równych wśród stron firm i marek.
Demotywatorom udało się do końca roku utrzymać tytuł największego polskiego profilu, choć Serce i Rozum praktycznie mu dorównały wielkością. Oznacza to również, że zostały drugą polską stroną, którą polubiło 1,5 miliona fanów. Dotychczasowe tempo wzrostu profilu ulubionych brand heroes internautów wróży przejęcie pierwszego miejsca już w styczniowym rankingu. Kolejna walka toczy się o miejsce czwarte, choć w zeszłym miesiącu Orange dogonił wielkością stronę Kwejka. Druga największa rozrywkowa strona nie dała się wyprzedzić osiągając w grudniu duży w porównaniu do poprzednich miesięcy przyrost liczby fanów. Czy nowy rok przyniesie szczęście telekomunikacji czy rozrywce, przekonamy się niebawem. Warto dodać, że już w 2013, 4 stycznia, 1 mln fanów przekroczył fanpage Plusa.