Na fan page’ach telekomunikacyjnych bez zmian – myślę, że jeśli chodzi o liczbę fanów to w najbliższym czasie nie powinniśmy się spodziewać rewolucyjnych zmian, a co najwyżej niewielkich przetasowań. Podobnie zachowują się rankingi najbardziej angażujących marek – tutaj na prowadzenie wysunął się Plus, jednak pierwsza trójka tego peletonu pozostaje bez zmian. To co natomiast jest widoczne na większości fan page’y telekomunikacyjnych, to próby poszukiwania najbardziej optymalnej linii
komunikacji, która pozwoli zaangażować największą liczbę fanów. Na stronach większości marek telekomunikacyjnych widać dążenie do wzorca, który się „sprawdzi”, a który – w dużym skrócie – sprowadza się do rozdziału komunikacji pomiędzy interakcję a informację.
Niewielu markom udaje się łączyć jedno i drugie w sposób, który – przynajmniej na razie – nadal jest ciekawy dla fanów. Wyzwaniem na pewno będzie maj – zobaczymy jak zmieni się ranking, kiedy marki będą musiały walczyć o uwagę użytkowników… z dobrą pogodą.