Dział marketingu kompleksowego monitoringu mediów Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował obszerny raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców. Raport home office oparty został na wypowiedziach internautów, partnerów oraz dotychczasowych badaniach nad pracą zdalną. Odpowiedzi są bardzo interesujące i wartościowe z perspektywy marketera, agencji PR i HR, osób zajmujących się employer brandingiem, jak i pracowników oraz pracodawców z wielu branż.
Z raportu dowiedzieć się można, między innymi:
- jakie są największe problemy pracy zdalnej, jej wady i zalety,
- jak na elastyczność pracy wpłynęła pandemia,
- jak wyglądają formy zatrudnienia przy pracy z domu,
- w jaki sposób firmy radzą sobie ze zdalnym onboardingiem oraz integracjami pracowników,
- jakie oczekiwania mają pracownicy względem home office,
- z jakich narzędzi korzystamy przy pracy zdalnej,
- jak ważny jest employer branding w dobie pracy zdalnej oraz jak zadbać o wizerunek marki.
Raport home office oparty został na wypowiedziach internautów, partnerów oraz dotychczasowych badaniach nad pracą zdalną. Odpowiedzi są bardzo interesujące i wartościowe z perspektywy marketera, agencji PR i HR, osób zajmujących się employer brandingiem, jak i pracowników oraz pracodawców z wielu branż. W raporcie głos zabrali:
- Kamila Chrastek, HR Manager w Grupa iCEA,
- Przemek Dębski, Marketing Lead – Poland, GetResponse,
- Adam Kaliszewski, Director, Head of Digital Practice, Solski Communications,
- Kaja Reszke, dyrektor Działu Komunikacji i Fundraisingu, fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty,
- Anna Ledwoń, CEO More Bananas,
- Robert Stalmach, CEO Newspoint.
Raport do pobrania: – TU