Raport zintegrowany Orange Polska 2019 został wyróżniony w 14. konkursie Raporty Społeczne. Otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii Raporty zintegrowane – „za konsekwentne utrzymywanie najwyższej jakości w raportowaniu niefinansowym, czytelne przedstawianie danych i przygotowanie raportu mogącego być inspiracją dla innych organizacji”. Konsekwencja – bo wskaźniki niefinansowe raportujemy już od ponad … 14 lat.
Pierwszy raport społeczny opublikowało za 2005 rok jeszcze w Telekomunikacji Polskiej.
Jakość – bo nasze raporty przygotowujemy wg. międzynarodowych standardów GRI (Global Reporting Initiative) a treść i układ raportu oparte są na zaleceniach Międzynarodowej Rady Raportowania Zintegrowanego (IIRC). Dane zawarte w raporcie są też sprawdzane przez niezależnego audytora.
Czytelność – bo staramy się mówić do wszystkich, prostym językiem, a dla skomplikowanych terminów technologicznych jest odpowiedni słownik, bo opisujemy metodologię, wg. której liczymy dane i wskaźniki, bo mówimy nie tylko liczbami i tekstem, ale też obrazem.
Dobre przygotowanie – to od lat sprawdzony zespół korespondentów z różnych jednostek firmy, którzy z nami tworzą ten Raport. I to dla nich jest ta nagroda.
Organizatorem konkursu jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Deloitte. Patroni honorowi to Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Rozwoju, a patroni instytucjonalni: Federacja Konsumentów, Giełda Papierów Wartościowych, Krajowa Izba Gospodarcza, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych.