czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Raz, Dwa, Firma – nowa kampania promująca usługi UPC dla biznesu (wideo)

    Zobacz również

    Dziś rusza nowa kampania „Raz, Dwa, Firma” promująca usługi UPC dedykowane dla biznesu, obejmująca radio i outdoor. Spot radiowy nagrała Natalia Sikora, laureatka tegorocznego konkursu Super Debiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz drugiej edycji programu The Voice of Poland. Badanie przeprowadzone przez UPC wśród klientów biznesowych wskazują, że dla tej grupy najważniejszymi czynnikami decydującymi o satysfakcji z usług, jest ich niezawodność i

    - Reklama -

    wysokiej jakości obsługa klienta. Celem nowej kampanii jest zachęcenie klientów biznesowych do sprawdzenia jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi UPC Biznes. Klienci UPC Biznes, którzy podpiszą umowę z operatorem będą mogli w ciągu dwu miesięcy zrezygnować z kontaktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca. Dzięki temu klient mam możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów , w tym Internetu o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s i wysyłania danych do 10 Mb/s.

    Kampania radiowa wykorzystuje spot oparty o przebój Maanam „Raz dwa raz dwa”. Wykonuje go Natalia Sikora, która w tym roku wygrała konkurs SuperDebiuty na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, zdobywając główną nagrodę przyznawaną przez widzów, nagrodę Programu I Polskiego Radia. Była również ulubienica jury i zwyciężczynią drugiej edycji programu The Voice of Poland.

    Emisja spotów obejmie Radio PIN, Antyradio, TOK FM, wybrane rozgłośnie regionalne Polskiego Radia, RMF Maxxx w Krakowie i Trójmieście, a także stacje regionalne w Katowicach, Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej rozpocznie się w lipcu i widoczna będzie Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach, Krakowie i Bydgoszczy.

    Za kreację kampanii odpowiada współpracująca z UPC od wielu lat agencja AripNext, a za zakup mediów, dom mediowy MediaVest.

    ŹródłoUPC
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...